piątek, 26 sierpnia 2016

Uwaga, Liebster


Szczerze mówiąc, myślałam, że już nie ma Liebstera. Wymarł jakieś dwa lata temu, kiedy sama się w to jeszcze bawiłam. Ostatnimi czasy zaobserwowałam jednak ponowny wzrost zainteresowania tą zabawą, blogerzy znów odpowiadają na pytania zadane przez innych i puszczają łańcuszek w internetowy świat. Nie ominęło to również mnie, przed Wami odpowiedzi na dwa zestawy pytań.

Od Marty z bloga Mikrożycie:

Jaka jest Twoja ulubiona postać z Harry’ego Pottera i dlaczego?
Prawdopodobnie nikogo nie zaskoczę, ani się nie wyróżnię, ale Snape. Za to, jaką niesamowitą postacią był przez cały czas. Za to, jak go podejrzewałam w Kamieniu filozoficznym, nie znosiłam w kolejnych częściach, prawdziwie znienawidziłam w Księciu Półkrwi. Za to, że go pokochałam na koniec sagi, gdy wyjaśniły się pewne sprawy. Za After all this time? Always. Za to, że kojarzę go z postacią jednego z moich ulubionych aktorów, Alanem Rickmanem, który w zbyt wielu filmach już niestety nie zagra.


► Kim chciałaś zostać w przyszłości jako dziecko?
UWAGA, dżokejką. Chciałam jeździć konno.

► Gdybyś mogła posiadać jakąś supermoc, co byś wybrała? Dlaczego?
Teleportację, z pasji do odkrywania. Śniadanie w Iranie /#rhymemaster/, relaks na plaży w Indonezji, trekking w Nowej Zelandii, przejażdżka konno po kirgiskich górach, shopping w LA, melanż w Brazylii, noc na Malediwach. Okej, może trochę za dużo atrakcji jak na jeden dzień, ale jaram się teleportacją.

► Jaki film zawsze poprawia Ci humor?
The Mask. Jim Carrey zawsze na propsie. Znam ten film na pamięć, ale obejrzałabym jeszcze raz.
No i Pulp Fiction. Pulp Fiction zawsze poprawia mi humor. I Inglorious basterds też.

► Czy masz jakiś własny sposób na to, jak się zrelaksować po trudnym dniu? Co to takiego?
Browary, muzyka, rozmowa, spacer. Zależy od poziomu trudności dnia.

► Gdybyś mogła urodzić się w innej epoce, jaką byś wybrała?
Momentami żałuję, że nie urodziłam się kilkanaście lat wcześniej, by móc bansować na Up in smoke tour, ale tak naprawdę cieszę się, że żyję we współczesnych czasach, kiedy podróżowanie jest łatwe, a każdy człowiek dysponuje niezwykłym wachlarzem możliwości.

► Czy wierzysz w przesądy? Jeśli tak, to w jakie?
Nie wierzę, aczkolwiek zdarza mi się chuchać na znalezione centy.

► Jakiego koloru nigdy, przenigdy na siebie nie założysz?
Raczej nie istnieje taki kolor, aczkolwiek unikam brązów i zieleni.

► Koty czy psy?
Mimo wszystko koty, choć jestem uczulona, nigdy żadnego nie miałam i raczej nie będę mieć. Ale koty są inteligentne, czyste i urocze, w przeciwieństwie do psów. 

► Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? Dlaczego?
Lato, bo jest ciepło, słonecznie, chce się żyć.

► Twój ulubiony film na Boże Narodzenie to…?
National Lampoon's Christmas Vacation, głupi tytuł, a polski (W krzywym zwierciadle: Witaj Święty Mikołaju) jeszcze głupszy. W każdym razie bożonarodzeniowe perypetie rodziny Griswoldów. Tak, to druga głupia amerykańska komedia w jednym wpisie. Well. Odkąd pamiętam, z jakiegoś powodu moja rodzina puszczała ten film co roku w okresie świątecznym, więc miło mi się kojarzy. Podobnie jak Maskę, znam ten film na pamięć, ale zawsze co roku chętnie go oglądam.

Od Moniki z bloga Create your space:

► Zbliża się jesień. Jak zamierzasz ją spędzić?
Chodząc na plażę, opalając się i podziwiając palmy, bo mieszkam na Malcie, tyle wygrać.


► Jaki masz znak zodiaku i co on o Tobie mówi?
Baran. Aż sprawdzę, co mówi! Wchodzę na tajemniczą stronę pt. Astromagia. Hihi.

Ludzie spod tego znaku lubią ryzyko, pociągają ich miejsca niedostępne i niebezpieczne: wysokie góry, lodowce, wulkany, pustynie; a także tory wyścigowe, autostrady. /podróże i austostopy, nieźle
Najlepiej spełniają się jako: policjanci, wojskowi, sportowcy (boks, karate, zapasy, żużel), dyrektorzy, kierowcy, mechanicy samochodowi, przedsiębiorcy, strażacy, alpiniści, podróżnicy. /kilkanaście kompletnie niezwiązanych ze sobą profesji, elo. w każdym razie znalazłam podróżników
To dzieci żywiołu ognia, mają więc niespożyte zasoby energii i entuzjazmu, a także pogodny stosunek do świata. Ich ogromna chęć życia domaga się nieustannej aktywności. Niechętnie przebywają przez dłuższy czas w jednym miejscu, pasjami podróżują i szukają przygód.

Haha. Udało mi się wśród tych astrobredni znaleźć parę cech i opisów pasujących do mnie, co nie zmienia faktu, że nigdy nie zrozumiem idei horoskopów i astrologii. Piszesz horoskop? Opisz ogólnikowo kilka różnych sytuacji dotyczących pracy, zdrowia i rodziny, a na pewno komuś się coś spełni. Wystarczy spojrzeć na wyżej wypisany przekrój zawodów, w których rzekomo mogłabym się sprawdzić. Geez.

► Z czym kojarzy Ci się Twoje dzieciństwo?
Z wakacjami w Chorwacji, jeżdżeniem na nartach i graniem na kompie.

► Human, czy ścisłowiec? 
Ścisłowiec, zdecydowanie.

► Wierzysz w przeznaczenie, czy uważasz, że życiem rządzą przypadki?
Skłaniam się ku przypadkom, choć czasem, gdy zdarzy się coś ważnego lub niezwykłego, to przyjmuję, że tak miało być. Mimo wszystko uważam, że mam za duży wpływ na własne życie, by faktycznie podporządkować je jakiemuś przeznaczeniu.

► Jak wyglądałby Twój wymarzony dzień?
Chwilowo bez konkretów, ale czekam na podróż życia, która odbędzie się w przyszłym roku, wtedy każdy dzień będzie tym wymarzonym.


► Widzisz połowę szklanki pełną, czy pustą?
Na pewno nie jestem pesymistką, ale raczej nie nazwałabym siebie optymistką. Ja po prostu jestem pozytywnie nastawiona i wiem, co mogę zdziałać, aby być szczęśliwą osobą.

► Kiedy miewasz "napad weny" to...
Piszę bloga, czasem rysuję. Notuję myśli i pomysły, by później móc zrobić z nich użytek.

► Częstotliwość kłamstw na tydzień?
Nie wymyślam dziwnych historii, nie okłamuję najbliższych. Mimo wszystko kłamię prawdopodobnie dość często, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Każdy to robi. How are you? Fine. Albo Już idę, zaraz będę.

► Od czego zaczynasz każdy dzień?
Każdy dzień zaczyna się inaczej, nie mam żadnej rutyny.

► Jaka codzienna czynność sprawia, że jesteś szczęśliwa?
Czytanie, pisanie, picie, jedzenie. Chodzenie, jeżdżenie, siedzenie, leżenie. Odnajduję źródła szczęścia cały czas.

Edit (25.09): od Patrycji z bloga Zielona Małpa:

► Jaka była najgorsza książka, jaką czytałaś/czytałeś w życiu?
Albo jakieś Mickiewiczowskie cierpienia albo jakiś szmatławiec dla młodzieży. Niewiele jest książek, które faktycznie mi się nie podobały, nie jestem w stanie teraz przytoczyć żadnego tytułu. Jak mi coś wpadnie do głowy, to poinformuję.

► Seriale czy filmy?
Stanowczo filmy. Nie oglądam ich zbyt często, ale mam awersję do seriali. Nie lubię tasiemców, które urywają się w najciekawszym momencie i zmuszają do obejrzenia kolejnego odcinka.

► Gdybyś mogła/mógł wygrać prywatny koncert dowolnego zespołu (z dowolnym składem, żyjącym i zmarłym), kogo byś wybrała?
Floydów. Floydów. Tak, Floydów. Na przykład tych z Pompeii.

► Jakie jest twoje najpiękniejsze wspomnienie?
Może podróż do Gruzji i Iranu? Może jakieś miłosne uniesienia? Staram się nie wkładać nic do szufladki "najpiękniejsze wspomnienie", raczej spodziewam się, że dopiero będę ją zapełniać.

► Czego najbardziej bałaś się w dzieciństwie?
Że się ktoś włamie do domu, jak mamy nie będzie i mnie porwie. Albo, że mama będzie, ale włamywacz ją zabije i mnie porwie. Grubo, wiem, ale naprawdę się tego bałam.

► Kim chciałaś zostać, kiedy byłaś dzieckiem?
Jak wyżej, profesjonalnym jeźdźcem konnym. Pfff.

► Kawa z mlekiem czy czarna? Z cukrem czy bez? A może herbata?
Zielona herbata, może być smakowa. Z cukrem albo miodem. Kawa? Porządne flat white z brązowym cukrem.

► Jaki jest twój ulubiony smakołyk?
Ciężko stwierdzić. Żelki? Orzechy? Czekolada? A może coś większego, pizza i burgery?

► Czego nie zjadłabyś za żadne skarby tego świata łącznie z Chinami Ludowymi?
Jeśli chodzi o rzeczy ogólnie przeznaczone do jedzenia to chyba nie ma niczego takiego. Mogłabym spróbować aligatora, węża albo małpy (przepraszam autorkę pytań!♥). Prawdopodobnie jednak nie przekonałabym się do robactwa, psa albo niektórych podrobów (jakichś móżdżków i innych obrzydlistw).

► Dzień bez czego jest dniem straconym?
Chciałoby się napisać browara, ale już bez przesady.
Dzień bez pławienia się w swojej filozofii szczęśliwego życia jest dniem straconym.

► Sposób na poprawę humoru w deszczowe dni?
Mnóstwo! Blogowanie, rozmawianie, granie w karty, picie piwa, przytulanie.

Pytania, które ja zadaję:

► Co daje Ci blogowanie?
► Na ilu (których) portalach społecznościowych masz konto?
► Leżenie plackiem na rajskiej plaży czy wyczerpujący trekking w malowniczych górach?
► Gdybyś miał(a) okazję pogadać z kimkolwiek, nawet z osobą dawno zmarłą albo postacią fikcyjną, kto by to był?
► Co najbardziej chciał(a)byś posiadać? Coś materialnego, ale nie pieniądze.
► Gdybyś miał(a) wpływ na miejsce swoich narodzin, gdzie przyszedłbyś/ przyszłabyś na świat?
► Jak często robisz zdjęcia, co najczęściej fotografujesz?
► W jakie miejsce w Polsce najbardziej chcesz się wybrać?
► W jakim zakątku świata chciał(a)byś spędzić dzień, a w jakim noc?
► Tęsknisz za przeszłością, czy może czekasz na przyszłość? Uzasadnij (3p) <--- /haha, wasze nauczycielki też formułowały pytania w ten sposób?/
► Jak i kiedy trafiłeś/-aś na mojego bloga?

Nie typuję nikogo konkretnego, bo się wstydzę. Zresztą nie chcę się naprzykrzać i wciągać Was do zabawy na siłę, bo wiem, że niektórzy bardzo tego nie lubią. Jeśli ktoś chce odpowiedzieć na pytania, to go oficjalnie wytypuję. Będzie mi bardzo miło, jeśli się zabawicie. Odpowiadajcie na blogach lub tu, w komentarzach. Chętnie sobie poczytam.

_____________________________
//Update//

W zabawie biorą udział:

MonotematycznaOna, która odpowiedziała w komentarzach
Grabowska, która się rzuca, czekam, aż odpowie na pytania. :D
Śpioszek, która odpowiedziała w komentarzach 
Tina, która odpowiedziała w komentarzach

Dziękuję! Czekam na więcej.

36 komentarzy:

  1. Ostatnio robiłam o tym post na swoim blogu więc pozwolę sobie odpowiedzieć tutaj w komentarzach ;)

    1. Blogowanie przede wszystkim jest super okazją do poszerzania swoich horyzontów. Ciągle uczę się czegoś nowego, a i tak kolejny dzień przynosi ogrom nowych zjawisk czy rzeczy, z którymi się spotykam. Blogowanie pozwoliło mi również być bardziej pewną siebie. No i przede wszystkim cała masa świetnych ludzi, których normalnie nie miałabym okazji ani odwagi poznać. :)

    2. Mam konto na Facebooku - prywatne i fanpage, choć z tego drugiego korzystam zdecydowanie częściej. Do tego G+, Twitter, Instagram i trochę Pinterest ;)

    3. Zdecydowanie wyczerpujący trekking! Nie jestem typem, który lubi leżeć plackiem na plaży. Nawet moje opalanie ogranicza się max do pół godziny :D Pewnie dlatego całe lato chodzę blada :D ale to leżenie to nie na moje nerwy :D

    4. Na pewno z moją Babcią, bo bardzo mi jej czasem brakuje. A tak z żyjących to zawsze i wszędzie moim typem będzie Dorota Wellman. Uwielbiam kobietę. Ale jeszcze dodałabym Annę Dymną i Kingę Preis!

    5. Dużo książek. Całą masę książek. Najlepiej sporą biblioteczkę. :D I dobry aparat żebym mogła dokumentować swoje życie i zachowywać w ten sposób wspomnienia.

    6. Tu gdzie się urodziłam jest mi dobrze. Tylko ludzie żeby byli dla siebie życzliwsi ...

    7. Najczęściej fotografuje swoje otoczenie albo miejsca, w których udaje mi się być. A zdjęcia robię codziennie. Instagram mnie tego nauczył :D

    8. Mazury ♥

    9. Hmm trudne pytanie. Dzień to może gdzieś w Skandynawii. A noc hmm chyba Hiszpania. :)

    10. Doceniam przeszłość, ale nie ciągnę jej za sobą w nieskończoność. Żyje teraźniejszością, a na przyszłość wpływam najbardziej jak tylko mogę. Po prostu chce kreować ją po swojemu.

    11. Teraz to już nie pamiętam :D ale jest kilka typów :D Albo zostawiłaś u mnie komentarz i ja krętymi ścieżkami dotarłam do Ciebie ;) Albo gdzieś widziałam Twój blog przez kogoś polecony ;) Albo dzięki mojemu wpisowi o nowych blogach :D Wszystkie opcje możliwe :D

    Świetne pytania! ♥ Bardzo fajnie mi się na nie odpowiadało! ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za przesłanie maltańskiego słońca, teraz od wtorku zdycham w trzydziestostopniowym upale :/ weź się

    Gdzie chcesz odbyć podróż życia?

    OdpowiedzUsuń
  3. To after all this time? Always - wciąż ściska za serce. Snspe to w ogóle jedną z tragiczniejszych postaci we współczesnej literaturze, przynajmniej według mnie :)
    Ja tam wolę psy, moje podwórkowe koty są wredne, pies głupiutki, ale przewidywalny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedno zdanie jest cały czas tak samo zaskakujące i tak samo wzruszające. @Bina, nie dziwię się że wybrałaś właśnie tę postać.

      Usuń
  4. O, ja podobnie - myślałem, że Libster-a już raczej nie ma.A tu proszę. Dokładnie, ok. 2 lata temu miałem okazję odpowiedzieć na zadane pytania i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkretnie i na temat ja jednak nie biorę udziału w zabawach blogowych to męczące

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, z tymi zodiakami to bez kitu prawda, jednak lubie czasami symboliczne bransoletki itp z moim znakiem - strzelcem, bo zawsze ładnie się preznetuje haha :D /Karolina



    OdpowiedzUsuń
  7. Inglorious basterds- to tak bardzo mój ulubiony film, że napisałam jego recenzję po NIEMIECKU (na lekcję). To było potworne, ale nie żałuję! Pulp fiction też lubię. I Django. Żałuję, że nie byłam w kinie na żadnym z tych filmów :CCC
    Jej, ja niestety nie mam czasu (czyli-mam wakacje) więc chwilowo nie bloguję i nie mam jak odpowiedzieć na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurwa mnie byś wytypowała egoistyczna pizdo xD :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra. Przeszło mi już -.- :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten tag chyba nigdy nie umrze ;) Z każdym rokiem zastanawiam się, kiedy on wymrze, a jednak nadal cały czas mocno się trzyma i jego popularność wcale nie maleje.
    Również bardzo lubię Snape'a :)
    Ha! "Maskę" tyle razy oglądałam i nigdy nie przestaje mnie bawić. Kultowy film!
    Nie wyobrażam sobie roku bez jesieni. Takiej złotej, polskiej. Czułabym się bez tego niepełna.
    Iii... przyrzekłabym, że bardziej jesteś humanem, niż ścisłowcem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Poszłabym z Tobą kiedyś na browara ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Straszna jest ta gra, taki blogowy spam, odradzam brać w tym udział. Początkujący blogerzy myślą, że się dzięki temu wypromują, bo inni będą odpowiadać na swoich blogach na ich pytania, a w rzeczywistości każdy to traktuje jako spam. Na początku blogowania też się w to wkręciłem, ale potem czym prędzej usunąłem z bloga i nigdy więcej :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne odpowiedzi miło się czytało :) Nie spodziewałam się, że ktoś może wytypować postać Snapea :D Ale faktycznie ma się do niego negatywne odczucia a koniec sagi stawia go w całkiem innym swietle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tym mieszkaniem na Malcie wygrałaś, zazdro!

    OdpowiedzUsuń
  15. Liebster chyba nigdy nie umrze śmiercią naturalną. To co jakiś czas powraca. Ja na część pytań odpowiedziałabym i odpowiem (bo zostałam nominowana przez te same dwie osoby) podobnie. Lubię odpowiadać na pytania, ale pozwolisz, że odpowiem na Twoje pytania w komentarzu.

    1. Co daje Ci blogowanie?
    Jest tutaj wiele ludzi, a z niektórymi nawet przeniosłam swoja znajomość poza blogosferę. Do tego pozwala mi na dokształcanie się, dowiaduję sie nowych rzeczy, o których wcześniej nie miałam pojęcia. Poza tym mam motywację do pisania opowiadań i wierszy, a także lubię zamieszczać swoje przemyślenia, ponieważ czuję, że muszę się nimi z kimś podzielić, a dzięki temu wymieniam się poglądami.

    2. Na ilu (których) portalach społecznościowych masz konto?
    Facebook i hm...tyle? W każdym razie nie kojarzę innych portali społecznościowych, ale może jeszcze jakieś by się znalazły.

    3. Leżenie plackiem na rajskiej plaży czy wyczerpujący trekking w malowniczych górach?
    Należę do osób, które lubia jedno i drugie tak samo.

    4. Gdybyś miał(a) okazję pogadać z kimkolwiek, nawet z osobą dawno zmarłą albo postacią fikcyjną, kto by to był?
    Byłaby to moja koleżanka, z którą już nigdy więcej się nie zobaczę

    5. Co najbardziej chciał(a)byś posiadać? Coś materialnego, ale nie pieniądze.
    Dobry aparat byłby jak najbardziej ok.

    6. Gdybyś miał(a) wpływ na miejsce swoich narodzin, gdzie przyszedłbyś/ przyszłabyś na świat?
    Nie chciałabym zmieniać miejsca urodzin. Dobrze jest mi w tym miejscu, gdzie się urodziłam.

    7. Jak często robisz zdjęcia, co najczęściej fotografujesz?
    Nie robię tego jakos regularnie. Jak mi się zachce to zrobię zdjęcie. Zazwyczaj są to miejsca, krajobrazy, zabytki lub po prostu moje otoczenie.

    8. W jakie miejsce w Polsce najbardziej chcesz się wybrać?
    Gdańsk i Mazury, nigdy tam nie byłam.

    9. W jakim zakątku świata chciał(a)byś spędzić dzień, a w jakim noc?
    Dzień najlepiej w jakimś chłodniejszym kraju. Skandynawia i te klimaty byłaby dobra. Za to noc z kraju śródziemnomorskim.

    10. Tęsknisz za przeszłością, czy może czekasz na przyszłość? Uzasadnij
    Lubie wspominać przeszłość, ale uważam, że nie można się w niej zatracać i za nią nie tęsknię. Ważne jest dla mnie to co tu i teraz, a przyszłość planuję, bo uważam, że czasem trzeba być na nią przygotowanym.

    11. Jak i kiedy trafiłeś/-aś na mojego bloga?
    Żebym to ja jeszcze pamiętała. Prawdopodobnie gdzieś pojawił się komentarz na innym blogu, więc zaglądnęłam na Twojego. Za to pamiętam pierwszy post, który był o e-śmieciach, czyli e-dziennikach i innych tego typu podobnych. Nawet postanowiłam odszukać na Twoim blogu tego posta, a było to 10 września 2013. Dokładnie wtedy trafiłam na Twojego bloga po raz pierwszy. Nawet odszukałam godzinę, czyli 15:08. Kurcze, czuję się taka ambitna...

    OdpowiedzUsuń
  16. Też by mi się przydała moc teleportacji :D Ile czasu i pieniędzy by można wtedy zaoszczędzić. Ja chyba jakiś czas temu robiłem liebstera, nie pamiętam tylko czy to czasem nie był stricte książkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. W końcu, w końcu, w końcu! W końcu ktoś, kto też lubi koty! :D

    A tak serio to teleportacja brzmi super - fajnie było dowiedzieć się o Tobie tego i wielu innych rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Snape chyba i tak nie jest tak lubianą postacią jak Syriusz xd Ale jednak nadal wspaniałą. Alan Rickman wykonał kawał niezłej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Foch za Twoją jesień, o! :P
    Ja tu już myślę, gdzie pochowałam swetry i świece, co by się dogrzewać, a Ty mi tu burzysz całą konstrukcję swoją Maltą. xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojaciepierdziu, Bina i Liebster? o.O Propsy za nienoszenie brązowych ciuchów. Sama ten kolor toleruję jedynie na własnym łbie i tyle. Oczywiście mam na myśli jedynie swój wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dorzuciłabym "Glupiego i Głupszego"... A Griswoldów to chyba na skypie będziemy razem oglądać ;)
    Cieszę się, że masz takie miłe wspomnienia z dzieciństwa 💋😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Ej, ja teraz muszę sobie zamówić ostatnią część Pottera i trochę nie chcę się jednak dowiadywać, jaki był Snape, nie chcę przyjmować do świadomości, że umrze i w ogóle nie chcę czytać tej ostatniej części XD Ale... szkoda mi tego małego Snape'a, nad którym James i Syriusz się znęcali.
    Maskę obejrzałam raz, ale popłakałam się ze śmiechu na niej, także piona ♥ I Pulp Fiction też raz, ale film jest genialny i pewnie obejrzę go jeszcze kilka razy :D
    "Odnajduję źródła szczęścia cały czas." - piona, ja też :D

    LOL, Bina, nie znasz się. Jak mnie się ktoś pyta, co mówi o mnie mój znak zodiaku (Byk), to mówię, że mówi o mnie, iż urodziłam się w maju XD Proste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co tam, odpowiem na pytania od Ciebie, bo w sumie lubię Liebstera, a mnie nigdy nikt nie nominował XD (no dobra, prawie nigdy).

      ► Co daje Ci blogowanie?
      Radochę. Uwielbiam pisać, czuję teraz zresztą wewnętrzną potrzebę pisania o swojej radości, chcę się dzielić pozytywną energią z innymi. Natomiast w gorszym okresie życia blogowanie dawało upust emocjom, spisane myśli już tak nie uwierały i nie truły (aż tak bardzo) życia codziennego.

      ► Na ilu (których) portalach społecznościowych masz konto?
      Na 9. Blogger (szok, nie?), Facebook, Twitter, YouTube, Filmweb, Lubimy Czytać, Tumblr, Chomikuj, Instagram.

      ► Leżenie plackiem na rajskiej plaży czy wyczerpujący trekking w malowniczych górach?
      Ani jedno, ani drugie. Nie znoszę opalania się ani chodzenia, jeśli trwa to cały dzień. Najchętniej wybrałabym mieszany wariant - najpierw zwiedzanie miasta, potem godzinka na plaży, potem trochę chodzenia po górach.

      ► Gdybyś miał(a) okazję pogadać z kimkolwiek, nawet z osobą dawno zmarłą albo postacią fikcyjną, kto by to był?
      Bina, dużo jest takich osób, a ja mam jedną wybrać?! Ech... ale z chęcią pogadałabym z Davem Grohlem i podziękowała za założenie zespołu Foo Fighters. Ale też z chęcią pogadałabym z Zenkiem - tekściarzem i wokalistą zespołu Kabanos. Z Melanie Martinez, Florence Welch i Aurorą Asknes (z Aurorą to może nawet się uda... a przynajmniej dostanie autografu xd). Z chęcią też pogadałabym z kimś, kto po prostu chciałby gadać ze mną XD

      ► Co najbardziej chciał(a)byś posiadać? Coś materialnego, ale nie pieniądze.
      KSIĄŻKI! Wielką domową biblioteczkę pełną książek.

      ► Gdybyś miał(a) wpływ na miejsce swoich narodzin, gdzie przyszedłbyś/ przyszłabyś na świat?
      Nie narzekam na Polskę, nie zmieniłabym tego raczej.

      ► Jak często robisz zdjęcia, co najczęściej fotografujesz?
      Niestety dość rzadko robię zdjęcia i najczęściej fotografuję... jedzenie XD

      ► W jakie miejsce w Polsce najbardziej chcesz się wybrać?
      Kraków. A bardziej konkretnie, to też do paru miejsc w Warszawie, m.in. do fly spotu, na niewidzialną wystawę i do escape roomu.

      ► W jakim zakątku świata chciał(a)byś spędzić dzień, a w jakim noc?
      Noc - Las Vegas. Dzień - Singapur.

      ► Tęsknisz za przeszłością, czy może czekasz na przyszłość? Uzasadnij (3p) <--- /haha, wasze nauczycielki też formułowały pytania w ten sposób?/
      Nie tęsknię za przeszłością ani nie czekam na przyszłość. Cieszę się teraźniejszością. Mam takie podejście, że przeszłość minęła i nic jej nie zmieni, więc nie należy do niej wracać, a jedynie wyciągać wnioski z błędów i cieszyć się z pozytywnych wspomnień. Co do przyszłości - jest wiele rzeczy, które chcę zrobić, a obecnie nie mogę (chociażby dlatego, że jestem niepełnoletnia i nie skończyłam jeszcze szkoły), ale to nie tak, że jakoś tego wyczekuję. Ta przyszłość i tak nadejdzie, więc póki co - cieszę się z tego, co mam w chwili obecnej :D
      + Tak, moje nauczycielki też tak formułowały pytania. I nadal to robią XD

      ► Jak i kiedy trafiłeś/-aś na mojego bloga?
      Nie pamiętam, to było dobre parę lat temu XD Ale chyba w 2013 i chyba po prostu za sprawą jakiegoś innego bloga, gdzie byłaś w polecanych. Czy coś XD

      Usuń
  23. pamietam pierwszy szał jak ten tag się pojawił, nie sadziłam że wróci :o :) ale fajnie sie tak to znowu czyta :)

    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  24. "Uwaga liebster" to jak "Uwaga, spam". ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. zazdroszczę Ci tego piwerka na plazy bez wała :DD wygląda to rewelacyjnie, ale ja KOCHAM jesień! <333 już niedługo będę szurać w liściach, czujesz to ?! ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ej ja też nienawidziłam Snape'a, ale na początku za to jak traktował Pottera. Potem wszystko się wyjaśniło i automatycznie zmieniłam do niego stosunek.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również myślałam, że ten tag już dawno umarł, ale cieszę się, że jednak nie, bo zawsze można się czegoś dowiedzieć o autorze :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam okazję jeść móżdżek świni i nie polecam :P
    Dzięki za wzięcie udziału :)

    OdpowiedzUsuń

pisz co chcesz, ale ZASTANÓW SIĘ DWA RAZY ZANIM POPROSISZ O OBSERWACJĘ BO PRZYJDĘ I CIĘ ZJEM