niedziela, 7 kwietnia 2013

uro'Biny

Bang. Dokładnie za 90 minut miną 252 miesiące, jak stąpam po Ziemi (a przynajmniej na niej egzystuję). Oczko. Pierwiastek z 441. Liczba pierwsza. Otwierająca... trzeci krzyżyk! Tak to się nazywa? Jej, brzmi smutno. Podsumowanko ostatnich 365 dni? Nie mam ochoty przynudzać. Ok, bilans na szybko!

języki +1
wiara w siebie +17%
empatia +49%
najki +1 para
ciuchy +sporo
czas spędzony przy kompie +29%
blogi +1
znajomi +milion
pieniądze +trochę
masa mięśniowa +4%
ogarnięcie życia +42%

Z roku na rok coraz mniej ekscytują mnie moje urodziny, bo robię się coraz starsza, powinnam reprezentować wyższy poziom ogarnięcia życiowego, coraz mniej rzeczy mi :wypada", coraz rzadziej proszą mnie o dowód (choć ostatnio wmawiano mi, że mam <18, ale o tym w następnym odcinku)...

Jest progres. Wygląd nie zmienia się już tak drastycznie, teraz czas na wewnętrzny rozwój i zmierzenie się z życiem "dorosłego człowieka".
DOBRA ŻARTUJĘ, nie mogę się doczekać tortu, prezentów i urodzinowych posiedzeń,
dziś w Warszawie, jutro w Paryżu! Jeeej, ale super.


PS Zachęcam do podziwiania moich zmagań z projektem Kwiecień w obiektywie.

111 komentarzy:

  1. Haha, genialne zdjęcie, słodki kociak. :D Jakbym siebie widziała przy torcie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia wszystkich marzeń, Bin :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej kociak ma minę jak ja gdy patrzę na jedzonko;)
    100 lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi sie podoba ten bilans ;DDD ciekawa jestem jakby u mnie wygladal:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kot jest mistrzowski ;D
    A mi serio każde urodziny mijają coraz szybciej i tylko zdaję sobie sprawę, że się starzeję xD
    A no i wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotek <3 Hahaha xd
    Wszystkiego najlepszego. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Urodzinowa Bina!
    To już czas na myślenie o zmarszczkach, wnukach i miejscu na geriatrii... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego Bino! Spełnienia marzeń i satysfakcji na każdym etapie życia! :*
    Taa, obie siedzimy w Warszawie jak widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. urodzeni w kwietniu to najzajebistsi (?) ludzie na świecie :D.
    Wszystkiego dobrego! Dużo przemyśleń i wywodów, żebyśmy mieli o czym czytać, więcej mega trudnych przepisów (jak ten na płatki z mlekiem) oraz tyle najek ile Ci trzeba! :D Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego mała! z całego serca! Szalej, baw się, spełniaj marzenia, oby uśmiech nigdy z buzi CI nie schodził :):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha kot oblizujący się - mega :D
    Wszystkiego najlepszego, obyś jak najdłużej była tutaj z nami, na blogspocie! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego!!!
    (bilans jest genialny):D
    A&M

    OdpowiedzUsuń
  13. haha kot mnie zniszczył xDD. najlepszego :** wielu pomyusłów|!!

    OdpowiedzUsuń
  14. No kochana wszystkiego co najlepsze, smacznego tortu i masy prezentów ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepszości w takim razie kochana! Rozwijaj się i korzystaj z życia najlepiej jak się tylko da :)):** ps ja cały czas mówię, że mam 18 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  16. najlepszego! ;D
    powiedz mi, jakim cudem ty wyliczyłaś procenty? nawet orientacyjnie, no ja nie rozumiem ;D
    hyhyhy, kicia wymiata xD

    OdpowiedzUsuń
  17. No to wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 21 lat, najlepszego kochana, dużo zdrówka, szczęścia i spełnienia wszystkich marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie patrze na swoje urodziny jako kolejny krok do starości. Myślę, że po menopauzie tak będę miała.
    Życzę Ci, żeby bilans, który wykonasz za rok, był jeszcze bardziej satysfakcjonujący :)
    Smacznego tortu!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie lubilam urodzin, az do wczoraj ;d
    Jestes stara : o <3

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkiego, wszystkiego najlepszego kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  22. Sto lat i spełnienia marzeń! :) I tortu pysznego :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha Bina ty to jak coś palniesz:)
    Dużo,dużo zdrówka kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też chcę swoje urodziny już, no! :c Duuuuużo wszystkiego Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja już dawno temu przestałam się cieszyć z urodzin ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja jakoś w tym roku bez fajerwerków spędziłam urodziny, choć 'teoretycznie' powinnam bawić się ukończeniem osiemnastki. Hmm, może dotrze to do mnie dopiero po imprezie którą szykuję dla przyjaciół? :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. To życzę Ci w takim razie wspomnianego przez Ciebie progresu, progresu w ilości milion! Żeby było go na tyle abyś mogła spełnić swoje każde marzenie! Do tego jeszcze duużo zdrowia!

    No i miłej imprezki!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  28. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!
    STOOO LAT
    STOOO LAT
    NIECH ŻYJE ŻYJE NAM!!!
    A KTO? BINAAAAAA!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bina - burżuj :P
    1000 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie po 16 urodzinach przestały ekscytować moje urodziny. Robie się coraz starsza, wiecej powagi i rozsądku by się przydało, a tu ciągle żyję w świecie "fangirling". Ot! To ja! 21-letnia młoda kobieta jarająca się serialami, postaciami które nie istnieją i ciągle czekająca na szalonego mężczyznę w niebieskiej policyjnej budce, ewentualnie łowcę w Impali.
    Wszystkiego najlepszego Sabina :) Niech Twoje wszystkie marzenia się spełnią :)

    OdpowiedzUsuń
  31. o ja pierdziu Bina ma urodziny! bersdej! :D:D:D
    hapi bersdej tu juuuu hapi bersdej tu juuuuu hapi bersdej mister Binaaaaaaa hapi bersdej tu juuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D:D:D:D end ewryting rakamakafą! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego Najlepszego Binko! Korzystaj z życia, korzystaj :*

    OdpowiedzUsuń
  33. kurcze! No to Sabinko życzę 99 lat! wielu kolejnych wywodów i masy hamburgerów! Zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego Bina!;)
    21 lat to jeszcze nie tak dużo;) ja staram się nie myśleć co mi wypada a co nie, bo w ten sposób odbieramy sobie radość z życia i skrócamy je:)
    Dużo prezentów życzę!;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bina! Celuj w niebo,bo nawet jeślí nie trafisz,będziesz wśród gwiazd.

    OdpowiedzUsuń
  36. 100 lat niech żyje nam! Samych cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  37. w takim razie wszystkiego najlepszego! :) No i nie śpiesz się tak zmierzyć z życiem 'dorosłego człowieka' ;d
    wspaniały kot ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. no to wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  39. hahahaha którego?xD
    A dziękuję. Moja playlista jest taka niecodzienna i nie jest przy tym chamska, bo się automatycznie nie włącza jak ten pasek co wcześniej miałam (wstyd się przyznawać w ogóle do tego) xD:P

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie sobie to wykom'binowałaś z tym projektem. Takie ogarnięte w jednym miejscu, tylko sobie dorzucasz nowe zdjęcia i aktualizujesz wpis. :)
    A urodziny w Warszawie jak spędzałaś, to spotkałaś się z Kasią?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej by to w sumie wyglądało "wykom'Binowałam" xD
      To weź je np. ustawiaj na Bardzo duże, też będzie fajnie wyglądać i artyzm też zachowany zostanie nawet jest na 500px zostawisz :)

      Usuń
    2. Liam Payne?:D Ale Ci dupę przydzielili :D Mi się nawet podoba.xD

      Usuń
    3. Zamiast Liam nazwałabym go Pablito, jakoś bardziej mi pasuje to imię od niego. :D Ej no jak nie chcesz mieć go w swoim łożu, to ja nie pogardzę.xD

      Usuń
    4. ...i to nic, że będę miała wrażenie jakbym miała go rozprawiczyć, to nic.xd Poświęcę się.

      Usuń
    5. hahahahahah jak mogłaś!:D ;< Dla Twojej wiadomości, to już jest nieaktualne, bo tak naprawdę, to bujnęłam się w aktorze co się zowie Matt Bomer, który może, ale jeszcze nie wiadomo czy to prawda, że zagra Ch. Grey'a. Miałam go nawet w tel. na tapecie, ale już nie mam, bo okazał się być gejem. Szokujące zdjęcia jak się całuje/liże/wymienia śliną z tym swoim partnerem życiowym (z którym ma 3 dzieci!) sprawiło, że musiałam go usunąć. Nie jest godzien być ustawiony na moim telefonie na tapecie. :( I’m broken-hearted girl. ;(

      Usuń
    6. Obawiam się, że nie przekona mnie w tych scenach ;( Widziałam go w "Magic Mike'u" i szczerze? Nawet jak leżał koło nagiej kobiety - jego filmowej żony, to był taki pasywny ;/ Oooo ujęcie z "Białych kołnierzyków". Od niedawna na tvp leci ten serial, miałam zacząć oglądać, ale jakoś mnie tak nie przyciąga do tv:)

      Usuń
  41. oj tak, weź i bądź mądry oraz poważny, jak na Twój iwke przystało ;_; spełnienia marzen!

    a szamka się skończyłą :x

    OdpowiedzUsuń
  42. Spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze! :*

    *Mam trójkę starszego rodzeństwa - dwie siostry i brata. ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Sto lat ;)
    Kicia genialna ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. omomomomomo jaka szamka *.*

    OdpowiedzUsuń
  45. wszystkiego najlepszego bijaaaaaacz! : *
    sorry, no nie mogłam się powstrzymać. ta jaka kurde światowa, ;ata sobie paryż-wwa co chwilę. na zakupki pewnie, na szamę się lata, cholera jasna:D nie za dobrze?!

    OdpowiedzUsuń
  46. Hahahahhahahahah, piękny wpis <3 Wszystkiego naj i żeby wszystko w Twoim życiu było tak zajebiste jak Twój blog, siema :D

    OdpowiedzUsuń
  47. No to wszystkiego naaaaaaaaaaaaaajlepszego! <3 I nie ogarniaj się jeśli to nie będziesz Ty, najważniejsze to pozostać sobą przez całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. W takim razie wszystkiego najlepszego! :) Spełnienia marzeń, szczęścia i radości z życia! :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Piwny bar na kółkach widziałem w Warszawie na Krakowskim przedmieściu. Fajny pomysł. A Dziś czytałem w necie, że Londyn jeszcze bardziej ma być przyjazny dla rowerów. Popieram ten trend! :)
    Wiesz Bino. Ja to kiedyś nawet nie myślałem o wspominaniu:)
    Ale życie szybko leci. Za szybko:)

    Bino!
    Wszystkiego najlepszego!!!!!!!!! Poważnie, bo często żartuję sobie.
    Ja pamiętam jak 18 skończyłem. Włożyłem marynarkę i pojechałem do Komendy Milicji dowód odebrać. I sobie pomyślałem, ze muszę spoważnieć i marynarki nosić. Ale mało kto do dziś widział mnie w marynarce czy garniturze:)
    Rozwijaj się wewnętrznie. To dobry wiek, żeby w życiu coś ważnego dokonać.
    Czego ci życzę.
    Vojtek już po trzydziestce:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pochwalę jeszcze tytuł urobiny. Fajne słowo:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkiego Najlepszego! (Spóźnione ale taka samo szczere, jakby były złożone wczoraj - dodam, dziś też możesz mieć urodziny! x lat temu przeżyłaś swój drugi dzień życia - a dziś uczcimy Twój kolejny i jedyny, niepowtarzalny dzień życia) Zatem wszystkiego Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  52. No to stoo lat! Sto jeden nowych najek, sto dwie sztuki nowych ciuchów, sto trzy % wiary w siebie i sto cztery miliony nowych znajomych ;*

    OdpowiedzUsuń
  53. no to Kochana życzę aby te statystyki jeszcze skoczyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. spóźnione , ale szczere życzenia!
    spełnienia marzeń:*

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystkiego najlepszego Bino (wybacz za te -strasznie- spóźnione życzenia!). Życzę Ci: oczywiście wyjazdu do Londynu, nowych najeczek (wiesz, takich ładnych i w Twoim stylu) i ogólnie wszystkiego co sobie wymarzysz! Hepi Lejt Berzdej ;)

    Tak, wieża Eiffel'a stoi!

    OdpowiedzUsuń
  56. Spóźnione życzenia: weny, weny, weny, najeczek, najeczek, najeczek, najeczek, najeczek, miłości i zdrowia kochana ;*
    Swoją drogą ja mam urodziny 1 dzionek wcześniej od Ciebie, zodiakalne barany górą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. sto lat! dzięki za odwiedziny i zapraszamy do nas na stałe

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie wiem, ile miałaś podejść ale jak mi się udało to Ty też dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  59. Kurczę, dlaczego ja zawsze musze być tą spóźnioną? I tak zyczeę Ci, żebyś przede wszystkim spełniała swoje marzenia i była szczęsliwa :*

    OdpowiedzUsuń
  60. :) Ja również dołączam się do życzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. wiem, jestem dupą wołową a nie bobinkiem bo w ogóle nie mam czasu wchodzić tutaj, alee jeżeli jeszcze nie składałam Ci życzeń, to życzę Ci teraz! :D SZTO LAT!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ha! Bina Ty Stara Dupo!!! ;D
    Wszystkiego Naaajlepszego na starość! ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. to najlepszego! :)

    aj tam - wcale byś się nie połamała ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Podoba mi się Twój bilans :) I Grumpy Cat! <3 Ja z roku na rok przestaję się cieszyć z urodzin, czas tak szybko mija :(
    Zapraszam Cię do mnie :) Oczywiście obserwuję :)
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. O, mogę jeszcze dodać, że urodzinowo nominowałam Cię na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też już nie zwracam uwagi szczególnej na urodziny. A przecież jestem jeszcze młoda (tak sobie mówię).

    Ty jesteś tak pozytywnie trzepnięta, że zawsze będziesz młoda :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja Ci moge tylko pozazdrościć obchodzenia urodzin w Paryżu ;))

    Cytując klasyka: "stara dupa z Ciebie" ;)
    Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszystkiego najlepszego, a przede wszystkim spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Najlepszego! ;* Po oczku jest niestety tylko gorzej... sama jakoś nie dopuszczam do siebie myśli, że coraz bliżej mi do ćwierćwiecza i cały czas łapię się na zaniżaniu swojego wieku.

    OdpowiedzUsuń
  70. Mam taki sam stosunek do urodzin z biegiem lat, mimo to wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  71. Wiek to tylko nic nie znaczące cyferki, ważne jest jak czujemy się w głębi duszy. Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  72. urodziny spędzone w Warszawie i Paryżu to jest coś! :D

    OdpowiedzUsuń
  73. kochana przepraszam, Wszystkiego Najlepszego. Spóźnione ale są. <3. Jakoś tak nie miałam czasu, tyle nauki i wgl. Jeszcze raz moc życzeń ;*

    OdpowiedzUsuń
  74. Dziękuję. Ty za to masz w tle profesor McGonagall. <3

    Oczywiście, że lepiej rozmawia się o zaletach, tylko niewiele jest osób, które potrafią o nich rozmawiać i które potrafią je dostrzec w sobie. :) Dlatego chyba częściej bywa tak, że narzekamy na nasze złe i okropne życie.

    Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Bieszczady z babcią i kuzynką. :3
    Spóźnione sto lat ode mnie. :*
    Fajny pomysł z tymi zdjęciami wrzucanymi codziennie. :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Spóźnione, ale... wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń, dużo zdrowia i motywacji do prowdzenia bloga :*

    Mam nadzieję, że u Was tych miesięcy będzie coraz to więcej i więcej, aż w końcu będziesz się czuła momentami jak ja, jak w starym, dobrym małżeństwie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do mojego bloga, może jak spróbujesz później to będzie już dobrze :>

      Usuń
  77. nie ma za co dziękować :) pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  78. niedawno ogarnęłam, że masz na imię Sabina :D i stąd BINA

    OdpowiedzUsuń
  79. Sto lat i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  80. "komentarz ze spamu " :D Wszystkiego dobrego Bina, wkraczaj w dorosłość :D

    OdpowiedzUsuń
  81. Ty weź nie dziękuj tylko dawaj tort! :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Binko!
    Czyli rowery powinny świat zawojować. Jestem za.
    U nas dopiero pierwsze kroki w tym kierunku, ale dobre kroki. Kryzys tylko w tym pomoże. Czy ja jestem drogi?
    Sam nie wiem! Pewnie dla osoby o której myślę chciał bym być drogi:)
    Ale nie wszystko się ma co się chce.
    I dobrze się z tym pogodzić.
    Zjadłem zupę jarzynową z wkładkami mięsnymi:)
    Smacznego
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  83. Śliczny kotek ;-)
    Zajrzałam do zakładki z zdjęciami. - rewelacyjne są :DD
    kosmiczne-blogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego Kochana..! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia najskrytszych marzeń!

    Dziękuję bardzo. Część zdjęć nie jest idealna. Zepsuł mi się aparat i ostrzy tylko na lewą stronę, więc muszę się trochę pomęczyć zanim stworzę coś, co będzie się nadawało, by pokazać światu.
    Każdy z nas czasami lubi pobyć sam, ale ja ostatnio z tym przesadzam i właśnie to mnie przeraża! :P
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  86. ja zawiodłam z tym kwietniem:(

    OdpowiedzUsuń
  87. Kurcze, chyba jeszcze nie sprawiłam sobie takiego zimowego kwietniowego zdjęcia... A teraz chyba już jest trochę za późno, bo śnieg zamienia się w błotko </3

    OdpowiedzUsuń
  88. no to sto lat:) a chcesz zostać za granicą na stałe? czy to taki wyjazd na czas pewien?

    OdpowiedzUsuń
  89. Super! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Kto by pomyślał żeby w kwietniu padał śnieg...

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Niestety spóźniłem się, parę dni bez kompa i takie ważne wydarzenie przegapiłem :( pozostaje złożyć bardzo spóźnione życzenia: Wszystkiego Najlepszego !

    OdpowiedzUsuń

pisz co chcesz, ale ZASTANÓW SIĘ DWA RAZY ZANIM POPROSISZ O OBSERWACJĘ BO PRZYJDĘ I CIĘ ZJEM