czwartek, 30 sierpnia 2012

Klepnięta

Kiedyś bardzo często brałam udział w różnych blogowych zabawach, odpowiadałam na pytania, pisałam żenujące fakty o sobie i robiłam inne pasjonujące rzeczy. Wtedy to się nazywało "klepanka", jakkolwiek głupio by to nie brzmiało. Teraz powróciło w nowej wersji - zostałam otagowana. Zdecydowałam się odpowiedzieć na pytania, które zadała mi , aby (być może) rozjaśnić Wam trochę moją sylwetkę. Raczej mi się nie udało, ale i tak przednio się bawiłam. Zabawa polegała na odpowiedzeniu na pytania a następnie wymyśleniu nowych 11 pytań dla kolejnych 11 osób... Niestety ominęłam tę część, może jedynie zapytam Szarozielonego, jak ma na imię. Oto moje odpowiedzi, enjoy:

Co masz aktualnie na paznokciach?
Żółty lakier Wibo, dałam za niego jakieś grosze, a trzyma się już 4 dzień, WIN.

Co uważasz za swój największy sukces?

Dotrwanie w całkiej niezłej kondycj psychicznej i fizycznej aż do chwili obecnej, z uśmiechem na twarzy, garstką ciekawych ludzi dookoła mnie i znajomością frencza, którego zaczęłam się uczyć dopiero rok temu.

Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
Chciałabym jeździć, zwiedzać... Moja baza może być tu, w Bagietolandii, ale chciałabym przeżyć kilka miesięcy w LA (co powszechnie wiadomo) i w wieeelu innych pięknych miejscach świata.

Twoje postanowienie na rok szkolny 2012/2013?
Zaliczyć drugi rok projektowania wnętrz i naprawdę z tego skorzystać. Ach, no i nie stracić zainteresownia kierunkiem.


Od kiedy blogujesz?

Zaczęłam w 2006, prowadzilam kilka blogów na onecie, skupiając się głównie na pamiętniku. Tuż przed rozpoczęciem pisania bloga, którego właśnie czytasz, przeczytałam swoje kwieciste zapiski sprzed kilku lat. Od deski do deski. To mnie właśnie zainspirowało, żeby zacząć od nowa.


Czy znajomi z klasy wiedzą, ze blogujesz? Jak się o tym dowiedzieli?

Nie wiedzą i się nie dowiedzą, jestem tu anonimowa i to mi odpowiada.
A, zaraz. Ja nie mam klasy. Unieważniam.


Jak powiedziałaś rodzicom o blogu? Jak oni na to zareagowali?

Nawet nie wyobrażam sobie powodu, dla którego miałabym wtajemniczać rodziców.


Masz osobę, której mówisz wszystko?

Oczywiście,  że NIE.


Uważasz, że na blogu piszesz ciekawie?

Jasne, jestem usatysfakcjonowana. :)


Skąd była twoja pierwsza pocztówka, którą dostałaś od czytelniczki/ czytelnika? 

???


Jaki masz talent?

Plastyczny. I do wyszukiwania tępych ludzi w moim otoczeniu.

Skończyłam. Dawno się w coś takiego nie bawiłam, fajnie było.


15 komentarzy:

  1. oo ,a ja nigdy nie byłam przekonana do lakierów z Wibo :>

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie odpowiadasz na te pytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama nie jest zawodolna ze prowadze bloga XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj też zostałem otagowany, ale dzisiaj u mnie już o czymś innym o gównie mianowicie :)

    http://likeahater.blogspot.com/2012/08/czwartkowy-hejting-gowno-pod-nosem.html
    Hejter.

    OdpowiedzUsuń
  5. hah ostatnia odpowiedź najlepsza;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha, ostatnie pytanie najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kogoś tu ciekawi moje imię... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o , ja nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jak codziennie o 20:00 wpis! Dzisiaj o fotografii!
    www.LikeaHater.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. haha fajna odpowiedź na przedostatnie pytanie ;D
    Dzięki, że odpowiedziałaś na te pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bina gdzie nowy post?! :) Czekam :)

    OdpowiedzUsuń

pisz co chcesz, ale ZASTANÓW SIĘ DWA RAZY ZANIM POPROSISZ O OBSERWACJĘ BO PRZYJDĘ I CIĘ ZJEM