sobota, 30 marca 2013

It's only a picture tag

Nikt mnie nie tagował, więc wbijam w zasady, po prostu wrzucam zdjęcia bo mam ochotę!
Może być odrobinkę monotematycznie.


1. Codziennie widzisz...


najeczki

2. Ubranie, w którym mieszkasz...

najeczki

3. Ulubiona pora dnia.

noc

4. Coś nowego?


najeczki

5. Właśnie tęsknisz za...

[*]

6. Piosenka, która za Tobą chodzi.


7. Nagłówek Twojego tygodnia.

laser game!

8. Najlepszy moment tygodnia...

nie wiem. jest ich sporo. lubię jeść.

9. Kim chciałaś być jako dziecko?

dżokejem

10. Nigdy nie rozstajesz się z...

najeczkami

11. Co można znaleźć na Twojej liście marzeń...

słuchawki

12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia.

najeczki

13. Coś co robię cały czas.

jestem tutaj

14. Zdjęcie tygodnia.

mmmmmmmmm

15. Ulubione słowo/ wyrażenie...

iykwim

16. Najlepszy moment roku.

wakacje

17. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić.

siostrzyczka

Cieszcie się, to prawdopodobnie ostatni picture tag jaki widzieliście, wszyscy mają to już za sobą.

76 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego, ale mam wrażenie, że bardzo lubisz swoje najeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchawki [*] Chwila, gdy "umierają" boli najbardziej :(

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHA widzę, że najeczki to odpowiedź na prawie każde Twoje pytanko :)) Lubię tą firmę, jednak te co Ty masz nie przypadły mi jakoś do gustu :) Ostatnio bardziej podobają mi się tramposze :DD Ale pewnie za jakiś czas znowu będą to najaczki bądź adasie , a potem znowu tramposze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo najaczy :D słitaśnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. pokażesz jeszcze parę zdjęć najczy? bo nie dowidziałam:D
    ja ostatnio zachorowałam na te: http://www.footlocker.eu/eu/en/Shoes/Nike-Air-Max-90-63.aspx/6371573904 jak tylko je zobaczyłam w wwa. muszę zebrać cztery stówki i po nie wrócić*-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje kondolencje :( Utrata słuchawek to tragedia : /

    Fajnie, że masz dobre relacje z siostrą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najeczki, najeczki, najeczki! Piękne masz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najeczki, Najeczki everywhere :)
    moje słuchawki zginęły śmiercią tragiczną [*] uczcijmy to minutą ciszy [*]

    OdpowiedzUsuń
  9. Też marzę o słuchawkach! Widzę że najeczki to Twoja true love!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych świąt :*
    buty genialne *o*

    OdpowiedzUsuń
  11. najeczki odpowiedzią na wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem Ci Bina, że cudne są te Twoje najeczki, sama bym się o takowe pokusiła.
    Kochana czekam na post pod tytułem "Dlaczego Najeczki są lepsze od Pumeczek i Adidaseczek?", daruje Ci Reebok'a, bo nie potrafię tego odmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwię się wcale, Twojej miłości do tych najeczek. Sa kozackie! Ej, jak byłam mala, to też chciałam być dżokejem :D haha. ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najeczki, no proszę :D Ja kocham Reeboki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde a miałam nadzieję, że pod nr siedemnastym też zobaczę najeczki xD ;D
    I witaj w klubie fanów jedzenia - w końcu to takie smaczne, ładne i wgl. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czeka na mnie ten tag do zrealizowania i nie mogę się zebrać jakoś w sobie by to w końcu zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj najeczki wymiatają.. a słuchawki też kocham! jakbyś miała kiedyś parę za dużo to chętnie przyjmę! Na pewno się nie obrażę! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. hehe widzę, że masz z najeczkami tak jak ja ze swoim psem :)) Binka widzę ze mną i moim vege trybem to byś zdechła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. najacze od pierwszego wejrzenia:)))
    ładne som;)
    ale ja teraz wierna adidasowi<3

    limatyczne niektóre zdjęcia i fajnie zobaczyć obrazkowo!

    OdpowiedzUsuń
  20. najeczki :D ale uczciwie kazde zdjęcie inne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nike <3

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. widzę że najeczki zdominowały Twoje życie. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Hahahaaha :D najeczki, jedzenie i słuchawki XD

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba ludzkość nie wymyśliła niczego lepszego niż niezdrowe, obrzydliwe i tak cholernie smaczne niezdrowe żarło.
    Ostatnie zdjęcie jest moim ulubionym :) Aczkolwiek od panterki roi mi się w oczach!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię motywu panterki, już nie lubię. W ogóle dlaczego to niezdrowe żarcie musi być takie dobre? :(

    OdpowiedzUsuń
  26. najeczki everywhere! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. proponuję dodać jeszcze kilka zdjęć najeczek. tylko nie zapomnij uwzględnić prawego i lewego profilu + koniecznie środek, ciekawa jestem jaki masz numer stopy (tak, stopy :D).

    OdpowiedzUsuń
  28. ach te najeczki! :D w większości mogłabym napisać (pokazać) to samo :P kissy Binko i też najedz się ile wlezie w te Święta! a co! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  29. hahah widzę, że najeczki przeważają :D ale fajne są :D szkoda tych słuchaweczek :(

    OdpowiedzUsuń
  30. jedzenie ... aż mi ślina cieknie:D a najeczki wery najs:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pozdrów najeczki!
    W ogóle, to omnomnomnomnom na ósmym i czternastym, że aż mój żołądek zrobił piruet :D

    OdpowiedzUsuń
  32. E tam monotematycznie... Tylko na połowie zdjęć jest Twoja miłość od pierwszego wejrzenia :) :D
    Bardzo pozytywnie!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Po przeczytaniu dwóch pierwszych pytań sugerowałam, że najeczki wcisną się do każdej odpowiedzi. W sumie się nie dziwię, są genialne :D

    Także tego, niech najeczki będą z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  34. super są te najeczki :D ja się zastanawiam nad kupnem jakiś nowych butów :D

    OdpowiedzUsuń
  35. święta, jakiekolwiek, przyprawiają mnie o mdłości. I przygotowania i spedzanie ich z rodziną. MASAKRA!
    Najeczki przejęły listę ;pp

    OdpowiedzUsuń
  36. Serio nie widziałaś?! :D Firma, która współpracuje z wieloma blogerkami (w tym ze mną) miała ostatnio akcję i na połowie blogów są proszki lub żele do prania :D Szczerze to nie miałam pojęcia, że coś takiego dostanę do testów :D

    OdpowiedzUsuń
  37. najeczki ghahahahaha xD ale piekne sa rzeczywiscie :D a jaka przyczyna zgonu słuchawek? :<

    no tak, rybki wciagaja... :D
    zdrowych, wesolych :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuje za życzenia. Tobie też życzę smacznego jajka. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ach te twoje najeczki. :D
    Wesołych Świąt! ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. widzę chyba małą obsesję na punkcie najeczek :D omomomom, co to za żarcie z 8? też lubię "if you know what I mean" :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Najeczki everywhere :D
    Narobiłaś mi smaka tymi pysznościami...
    Fajne macie zabawy z siostrą :D

    OdpowiedzUsuń
  42. No najeczki♥ warte tylu powtórzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Najeczki to najlepsze buty do wszystkiego (nie licząc moich martensów oczywiście, ale to nawet nie ta sama konkurencja). Zastanawiam się, czy zbierać kasę na nowe czy mieszkać dalej w starych.

    OdpowiedzUsuń
  44. A mogłam Cię otagować. Twoje całe życie to NAJECZKI :D Miała 6Beats?:> Widzę, że umarły okropną śmiercią. W jaki sposób? Faaaasola <3 If ju noł łot aj min ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. najeczki, najeczki, najeczki hahaha :)) dobre buty XD
    no dzięki, nawzajem! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jedzonkoooo ;pp . Dobrze mieć siostrę ♥

    www.caramel-curls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Informuję, że adres bloga freeway-of-love uległ zmianie na www.thepaulen.blogspot.com . Więc jeśli posiadałeś/aś mnie w linkach proszę, ni zapomnij o zaktualizowaniu adresu bloga. Pozdrawiam ciepło, Paulen.

    OdpowiedzUsuń
  48. najeczki zawsze i wszędzie ;) świetne są ;d rozbawiła mnie 15.

    OdpowiedzUsuń
  49. Podejrzewam, że u mnie na większości zdjęć byłaby czekolada. Albo rafaello. Jedno i drugie!

    OdpowiedzUsuń
  50. a ja pierwsze słyszę o tym picture tagu D
    najeckzi, najeczki, najeczki, kochasz je <3

    OdpowiedzUsuń
  51. ach, najeczki. powinnaś im poświęcić oddzielny dział na blogu!
    a tak w ogóle, to zauważyłaś, że w Polsce jest zerowy wybór jeśli chodzi o damskie najki? nie ma tych wszystkich śmiesznych wzorów i kolorów. a z allegro strach zamówić, bo cholera wie, czy to nike, czy to nika :x

    OdpowiedzUsuń
  52. a tak poza tym, to są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  53. ale świetne te najeczki! ^^ :)
    bardzo fajny post - miło się go czytałao i z uśmiechem na twarzy powtarzajac słowo: najeczki ^^ :)

    dziękuje i wzajemnie :* :)

    OdpowiedzUsuń
  54. widze ze te najki rzeczywiscie zawladnely Twoim sercem :DDD
    ale no nie dziwie sie sa boskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. Hyhyh, nie, ja jeszcze musze go zrobic.I ten, najeczki, if you know what i meaaan :DDDD <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Też marzę o słuchawkach i o nowej wtyczce do i-poda... if you know what i mean :D

    OdpowiedzUsuń
  57. najeczki są Twoim must have widzę!:)
    mega pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  58. hahahha... najeczki everywhere ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. poprzednio miałem najeczki ale były już bardzo, bardzo stare teraz pomykam w addidaskach ale to nie to samo

    OdpowiedzUsuń
  60. Binko!
    Spodobało mi się słowo NEJECZKI bo nigdy tego nie słyszałem. A moja najlepsza pora dnia to wczesne rano i wczesny wieczór:)
    No i jeszcze lubię planować wakacje, szukać możliwości urlopowych a potem zrealizować.
    A na pewno już nie lubię zimy!!!
    Zoliborz zasypany po uszy w śniegu!
    Pozdrawiam zimowo lecz wiosennie
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  61. widzę, że bardzo kochasz swoje najeczki :D
    Ostatnie zdjęcie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Moje kondolencje z powodu słuchawek ;( Wierzę, że służyły Ci dobrze i wysłuchały z Tobą wielu zacnych nutek. Umarł król, niech żyje król, śmigaj kupić nowe, bo bez muzyki ani rusz. No i bez najeczek, jak widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Gdzie kupiłaś te buty.?

    OdpowiedzUsuń

pisz co chcesz, ale ZASTANÓW SIĘ DWA RAZY ZANIM POPROSISZ O OBSERWACJĘ BO PRZYJDĘ I CIĘ ZJEM