niedziela, 10 lutego 2013

A dziś się pokażę!

Uwaga, egzaminy niestety ograniczyły chwilowo moje możliwości do pisania wywodów, wrzucam więc zdjęcia, bo tego (prawie) jeszcze nie było!








Jakiś czas temu została mi zaproponowana sesja zdjęciowa w ramach projektu dotyczącego obcokrajowców w Paryżu. Po upewnieniu się, że nie wyląduję z jakimś podejrzanym typem w małym zamkniętym pomieszczeniu, pomyślałam, że spróbuję. Nigdy nie stałam przed profesjonalnym aparatem, więc czułam się dziwnie, ale... "jakoś poszło". Miałam zachowywać się i wyglądać jak ja, czyli nieprofesjonalnie, potarganie i w zwyczajnych ciuchach. Nie zabrakło oczywiście najeczek (starych). Zdjęcia są robione na Placu Concorde. 

Zapraszam do Cyrila, który realizuje projekt.

Pozdrawiam serdecznie, niedługo coś napiszę.

98 komentarzy:

  1. ha! I są najacze :) piękna jesteś kruszynko! Trzymaj się w tym Paryżewie, na wakacje mam zamiar nawiedzić to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny projekt :) A gdzie ten koleś szuka obcokrajowców?
    Niby nie ma zdjęcia, na którym widać Cię od stóp do głów (bo wiadomo, że każdy człowiek ma dwie głowy - co dwie głowy to nie jedna - i tą drugą zawsze chowa), ale mimo to wydajesz się być strasznie niska.
    I, ej, nie masz AŻ tak dużego czoła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i tak samo świetnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie sesje :)) Jak masz więcej zdjęć to wstaw :D Rzadko pokazujesz swoje zdjęcia na blogu, nie ładnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! Bina jaka Ty jesteś piękna :O
    Cudowna uroda! Wrzucaj zdjęcia częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejuuu jaka Ty jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. weź wyjdź! jakaś Ty ładna *_*

    dobra ja wychodzę stąd, bo zacznę mieć kompleksy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. no właśnie miałam zwrócić uwagę na najeczki ;pp Pięknie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest dupeczka w najeczkach. :D
    Bardzo ładnie, dziewczęco wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani Bino, Pani szaleje ;)
    Fajna kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne zdjęcia :). No i są najeczki oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że wziełaś udział w takiej akcji. Na pewno to było ciekawe,ja nie wiem czy bym sie odwazyla bo czuje sie nieco głupio jak mi ktoś robi zdjęcia ale efekt jest świetny i piękne najeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne zdjęcia ! super wyglądasz :)
    od razu zwróciłam uwagę na najeczki ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. jak na pierwszy raz zdjecia wyszły super ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Oficjalnie informuję Cię, że jak przyjedziesz do Polski, DO ŁODZI, to biorę Cię na zdjęcia! To nic, że jestem super mega amatorem, chcę Ci zrobić zdjęcia, nie obchodzi mnie, co o tym myślisz :D No i nie wylądujesz ze mną w małym zamkniętym pomieszczeniu :P

    co do butów - nie wiem, jak się nazywają, hahahha!

    a rękę myję !!!! Już DWA RAZY ją SZOROWAŁAM gąbką, a to nadal jest na mojej skórze! :O TO JAKIŚ ZNAK?! XD jestem fejmem, więc uważaj, hę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś tak śliczna, że przy każdym poście powinnaś dodawać swoje zdjecia :D piekne, a w tle ta wieża eiffla

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, ślicznie wyglądasz! :)
    Jakbym nie wiedziała, że jesteś Polką to w sumie.. wyglądasz mi na dziewczynę z Francji, o :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś śliczna i do tego bardzo fotogeniczna! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. No to zapraszam! :D Wiesz, pseudo fotografia to moja specjalność :D

    kaa.-fejm. ale to brzmi. D:

    OdpowiedzUsuń
  20. ale wyszło dobrze :) Dzięki, nudzi mi się to tak kombinuję, chciałam żeby się weselej zrobiło:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Glaneczki byłyby lepsze.... tak sądzę....

    OdpowiedzUsuń
  22. O zdjęcia super:)I Ty świetnie wyglądasz:) Fotogeniczna jesteś. Miło Cię widzieć da odmiany:) Pozdrawiam ciepło - Majka

    OdpowiedzUsuń
  23. Mogłam usunąć całkowicie twarz i wyglądałabym jak Slender w wersji damskiej :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ale Ty jesteś mega śliczna :**

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna sesja, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna zdjęcia i Bina - niezła kobita z Ciebie ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. a wiesz że najki (przynajmniej takie zwykłe) nie wydają mi się dobre do biegania? Bo ja mam tak, że patrzę na budy z logiem Adidasa, Nike, Reeboka czy Pumy, to widzę je tylko do celów sportowych. Serio, wiem że własciwie to mylne spostrzeżenie, ale mam tak w głowie już ustalone xD
    A cytat z pięknej piosenki You Me At Sic - No One Does It Better. Bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna ta propozycja choć ja bym się chyba bała ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie się nam dziś pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale z Ciebie dobra dziunia!
    + Twoje oczy są hipnotajzing!

    masz bardzo ładną marynareczkę pod spodem, bardzo ładną.

    OdpowiedzUsuń
  31. jesteś bardzo urodziwa! i masz megaśne usta <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Hahhaha, sweet miud malenkaaa ! : *

    ja chce skajpa ! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. jakby CIę z jakimś typkiem zamknęli to byś pewnie im pokazałą gdzie raki zimują;D

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne zdjęcia, no i przede wszystkim Ty śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. znalazłam Twój komentarz w spamie !! D:
    Chyba raczej Kaa-fotografii xD pędzę założyć stronkę na fejsiku ! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Idź być piękna gdzie indziej :D
    A tak na poważnie, zdjęcia są rewelacyjne, a Ty naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale Ty jesteś śliczna i fotogeniczna!
    Skoro jeszcze nigdy nie stałaś przed profesjonalnym obiektywem to po powyższych zdjęciach stwierdzam, że to błąd. Wyglądasz jakbyś była z aparatem obyta, jesteś bardzo fotogeniczna - wykorzystaj to. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. genialne zdjęcia o modelce nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. widać że fotograf ma talent :D
    a Ty na zdjęciach tutaj powinnaś się pojawiać zdecydowanie częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Powielam innych, ale - no śliczna jesteś :D
    A zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Odważna jesteś! Swoją drogą fajna ta akcja. Dobrze, ze byłaś ubrana tak jak na co dzień. Ty modeleczko Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  42. te, Binek weź Ty się ogarnij! ja mam życie poza blogiem! mam twittera, kwejka.... :D

    a zdjęcia piękne, piękniaste i w ogóle ,,super fotki :)'' :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Francja jest piekna ;) i fajna ta sesja ;D ciekawy proejkt ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna sesja, a Ty jesteś prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  45. No to masz tyle wzrostu co ja ;) Ale naprawdę na tych zdjęciach wydajesz się drobna!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bina - modelka! :)
    Śliczna jesteś, a zdjęcia świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  47. No tak, najeczek nie mogło zabraknąć! ;D
    Bina ma nowe hobby, teraz będziesz częściej wrzucać zdjęcia xdd ;d

    OdpowiedzUsuń
  48. pięknie wyszłaś na tych zdjęciach ;) pierwsza moja myśl 'o! najeczki!' ;d

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładna dziewczyna !
    No cóż innego mógłbym napisać jako facet :)
    Pozdrawiam
    http://czarno-biauy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. serio ? :D w takim razie dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz.:D
    Musisz się poprawić i częściej dodawać.:D
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty.:P

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie wyglądasz! Najlepsze są takie zdjęcia- bez żadnych nienaturalnych poz! No i stare najeczki się dobrze prezentują, nawet na 'stare'.

    Przyjedź więc do Londynu! Polski to drugi język po angielskim mówionym w UK. Taka spontaniczna ciekawostka dnia.

    OdpowiedzUsuń
  53. fajny pomysł, fajne zdjęcia, najki zawsze spoko! ja teraz adasie noszę, ale stare najacze cały czas czekają na swoje nieoficjalne chwile:D

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak Tobie w ogóle Francja się podoba? Odnalazłaś się tam bez problemu?

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak dla mnie powinnaś brać udział częściej w takich sesjach! :D Szczególnie podoba się mi drugie zdjęcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczna jesteś ! Cieszę się ,że odważyłaś się na sesje . To ciekawe doświadczenie,a zdjęcia świetne!;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja nie mam Cartoon Network ;) Oglądam na youtube, jest tam bardzo dużo odcinków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ależ Ty piękna... Ciesz się ze swojej urody, można Ci jej pozazdrościć. Zdjęcia rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  59. Gdybym jeszcze dostała hajs za te praktyki;)

    OdpowiedzUsuń
  60. ale jesteś śliczna *-*
    dzięki! :)
    to może poróbcie coś razem? XD

    OdpowiedzUsuń
  61. wow, jakaś ty jest ładna z twarzy :)
    zapraszam do mnie bo cie otagowałam. jak ci się chce to odpowiedz a jak nie to nie :P

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajne zdjęcia, jesteś bardzo, bardzo ładna (o czym pewnie wiesz :)). Liczę, że będziesz się pokazywała częściej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. fajne zdjęcia ! ale ładna jesteś. serio :)

    OdpowiedzUsuń
  64. haha, widzisz ;) teraz wszyscy będą je traktować jako znak rozpoznawalny Biny! ;d
    maszyna już działa :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Sympatyczne zdjęcia, numer 3 moim faworytem :) Zabawy głębią ostrości zawsze przynoszą fajny efekt, ale właśnie na trójce tworzą niesamowity klimat, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. No nie dziwię się, że jest super ;) To moje marzenie, żeby zobaczyć Paryż.. W ogóle chciałabym z tej Polski wyjechać i osiedlić się gdzieś za granicą.. Achhh... Może się uda! Muszę w to wierzyć! :) A Tobie to strasznie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Nareszcie!!takiej notki tu brakowało!świetne zdjęcia kochana,jesteś tak sympatyczna na buzi ,że aż miło się robi na duszy

    OdpowiedzUsuń
  68. masz taką pozytywną, milutką buźkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne te zdjęcia wyszły ; )

    OdpowiedzUsuń
  70. dobre zdjęcia ;) A wszystko dzięki ładnej modelce :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Kogoś mi przypominasz, ale nie wiem kogo! Raz miałam taką sytuację, że na koncercie jednego zespołu basista wydawał mi się, że go gdzieś widziałam i po 2 latach (!), tak z niczego przyszło olśnienie gdzie. Ale mam zapłon xD

    Nie rozumiem dubbingowania filmów! Bajek okej. Ale filmów?! WTF?!

    OdpowiedzUsuń
  72. świetne zdjęcia, bardzo fajna mimika twarzy i to spojrzenie na większości zdjęć uchwycone - mistrz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja Ciebie tez bardzo lubie. Nawet jako Bagietke ; *

    OdpowiedzUsuń
  74. milo Cie w koncu zobaczyc..!
    sliczne zdjecia..:)

    OdpowiedzUsuń
  75. to niech Ci ktoś zagnie! ;)
    to jest takie ścierwo pod każdym względem, że mnie to wkurza lekko mówiąc. recenzji nie będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  76. u mnie jest podobnie, w tym że jeszcze mój brat za czasów szkolnych nieziemsko rysował *.*

    OdpowiedzUsuń
  77. super zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna! :)) no i najeczki <33 ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. a ja nie lubię kurczaczków :P
    i NAPOJEM BOGÓW (czyli mnie) JEST HERBATA! ZAPAMIĘTAJ TO SOBIE!

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo ładne zdjęcia :) Sesja zdjęciowa - gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja nie wiem jak chodzę, ale bardzo koślawię buty, a i bardzo szybko je niszczę.

    OdpowiedzUsuń
  81. Kurcze taż bałabym się pozować jakiemuś obcemu kolesiowi :P
    W każdym razie nie martw się, ja przez ponad 2 lata nie przyzwyczaiłam sie do obiektywu mimo że mam chłopaka fotografa :D
    Poza tym jesteś śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  82. Uroczo wyglądasz. Więcej zdjęć poproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo fajna, naturalna sesja. :)

    OdpowiedzUsuń
  84. i wyszedł fajny efekt, 'potarganie' dodaje Ci uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo ładnie wyszłaś na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  86. świetne zdjęcia :)
    zazdroszczę profesjonalnej sesji, tez mi się taka marzy, a jak jeszcze ktoś by ją mi zaproponował to już w ogóle rewelacja!

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Masz nieprzeciętna urodę, jesteś naprawdę śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  88. Wow, świetne zdjęcia ! :))
    całusy :*

    OdpowiedzUsuń

pisz co chcesz, ale ZASTANÓW SIĘ DWA RAZY ZANIM POPROSISZ O OBSERWACJĘ BO PRZYJDĘ I CIĘ ZJEM