niedziela, 23 grudnia 2012

Offtop!

Dziś bez wywodu, alternatywnie. Odpowiem na świąteczny tag oraz pokażę kilka swoich ulubionych akcesoriów, dzięki którym czynię swoje outfity oryginalnymi (dziwnymi?).

Taki lajcik na święta.
Zaczynam od dodatków!

1. Pasek z dolarami. Uwielbiam. Zawsze wzbudzam nim emocje. Ludzie pytają, czy jest z prawdziwych pieniędzy... Co za pytanie. Chyba raczej, nie inaczej! Kto bogatemu zabroni.



nie uwierzyliście, prawda?

2. Pierścionek ze Space Invaderem. Kupiony 2,5 roku temu. Jak się okazało, o czym wspominałam, w Paryżu [i innych miastach Francji i Europy, nawet w Warszawie (ale tam są tylko 2)] nie brakuje mozaik z postaciami ze starych gier komputerowych. Jestem mistrzem w ich wypatrywaniu. Pewnie dlatego, że mój "Space Case" mi pomaga.


JAK JA DZIŚ BREDZĘ.

3. Szelki. Sztuk wiele. Zarówno jako podtrzymywacze do spodni, jak i wiszący, kompletnie do niczego służący element.


^tych panterkowych już nie mam. [*] Rozwaliłam na ostatnim melanżu.

4. Kolczyki babeczki! Są super. Wszystkim zainteresowanym polecam Lemon Lovely, laska robi rewelacyjne rzeczy, które sprzedaje całkiem niedrogo!


Last but not least, korona z Burger Kinga.



przepraszam.


Teraz świąteczny tag. Wytypowała mnie Joeced. Ja nie puszczę go dalej, bo już święta...


 1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia? 
24 grudnia.

  2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Nie.

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
"Christmas Vacation" mistrz.

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Nie.

 5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
W wigilię siedzimy i jemy w 10-osobowym gronie, w święta spotykamy się z przyjaciółmi. I też jemy.

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Prezenty! Dawać, dostawać, kupować samej sobie...

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Jeść. Dużo.

 8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Ogólnie mnie drażnią, ale lubię "All I want for Christmas is you", "Merry Christmas everyone" i oczywiście... tak, "Last Christmas"!

 9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Żadną.

 10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Na wszystkie pytania odpowiedziałam płynnie, a teraz siedzę i się zastanawiam. Może zapach tego całego żarcia? Wiem, monotematyczna jestem.

 11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Takie żółtawe, neutralne.

 12. Odliczasz dni do świąt?
Nie.

 13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Żywe, letnie kolory: żółty, pomarańczowy, niebieski...

 14. Ulubiony zimowy napój?
Coca-Cola!

 15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego? 
Nie wiem, nie byłam w domu od tygodnia.

ponownie przepraszam.

Wesołych!

62 komentarze:

  1. Pasek z dolarami wymiata! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pasek z dolarami, gdybym oczywiście zobaczyła na żywo, też bym się nabrała :D
    Pierścionek wymiata, szkoda, że szelki w panterkę rozwaliłaś bo są genialne.

    P.S. Fajna tradycja świąteczna. Moją tradycją jest NIE jeść dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pasek rzeczywiście ciekawy :D Też nie lubię jak coś zajmuje mi dużo czasu, zazwyczaj jest tak że mimo obowiązków, na przykład odrabiania lekcji i tak oglądam serial bo się wciągnęłam, dlatego zostawiam takie rzeczy na dni wolne od szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z piosenkami zgadzam się w 100% :D a babeczki są prześliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam faze na punkcie szelek, Twoje sa mega ;) kolekcjonuje strae spodnice ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no pasek niezły ahaha ;p moja kuzynka też robi różne takie rzeczy! są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś tak oryginalna i fajna (a przynajmniej tak mi się wydaje :D), że Twoje posty mogłabym czytać godzinami :D Pasek mistrz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o, pomysłowy pasek! :D
    wesołych <3

    OdpowiedzUsuń
  9. pasek jest rewelacyjny, szelki, babeczki, no wszystko = bomba! Wesołych Świąt Wariatko, fajnego czasu z Rodziną i pięknego zapachu tego wszechogarniającego jedzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. no ten pasek z dolarami jest rewelacyjny stara :D udanych świąt, nie zapominaj ta o mnie :*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Usmialam sie do lez, malo z kapci nie wyskoczylam :D Pytanie nr 10 mnie wywalilo :D Swietny post ^^ Kolczyki z babeczkami sa w moim typie^^

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawde ludzie sie pytaja, cyz jest z prawdziwych pieniedyz? hahaha

    szelki tez lubie bardzo, chcoiaz mam tylko 3 jak narazie ;p i glownie noasze je wiszace ;p te panterkowe sa bardzo milusie :D musiałas miec strasznie ostry melanż skoro ci sie rozwalily ;p mi wlasnie moje sie zepsuly tez na ostatnim chcoiaz nie wiemdlaczego ;o ;p

    " 7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
    Jeść. Dużo." to przybijam ci piąteczke, ja tak samo :D ;pp

    OdpowiedzUsuń
  13. oo pasek meeega:P ale najbardziej zainteresowal mnie ten niebieski kolczyk:P
    mam zamiar sobie zrobic go w tym samym miejscu, boli bardzo? jak sie goi?
    hmm no tez bym chciala grac na jakims instrumencie:P
    dzieki za trzymanie kciuczkow :P ;)
    a Jezeli chodzi o Graya to :P uuuh:P ! jest ostro:P
    i tez mam pdf od Karinki:P:)
    Pozdrawiamm i WESOŁYCH ŚWIĄT życze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierścionek rządzi :D a i kolczyki bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Coca cola przede wszystkim ;pp też nie mam w tym roku choinki. Siostra jakiś stroik zrobiła. Potem z choinkami tylko problem, bo nie ma kto jej rozebrać.
    Ja muszę sobie szelki koniecznie kupić, bo bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. ten pasek mnie rozwalił na łopatki :D jak można rozwalić szelki? :o

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne dodatki!!! Nie tyle na ten pasek bym się nabrała co na te babeczki;)
    No to zdrowych i spokojnych!!! I smacznego;)

    OdpowiedzUsuń
  18. hahah ten pasek mnie zniszczyl :D dzieki i wzajemnie:*

    OdpowiedzUsuń
  19. babeczki! <3 ale fajowe! też mogłabym ciągle chodzić w moich trampkach-które-nie-są-converse-ale-i-tak-je-kocham. tylko, że strasznie stópki mi marzną, a ja nie lubię kiedy chodzenie sprawia mi ból :P

    OdpowiedzUsuń
  20. i WESZOŁYYYCH JAK TA SŁODKA ALPAKA TAM <- świąt!

    OdpowiedzUsuń
  21. I wzajemnie ;)
    Dla mnie święta są przereklamowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. na allegro ładne szelki znalazłam. Takie normalne bordowe i czarne.

    OdpowiedzUsuń
  23. NO hej!
    I Tobie też życzę byś byłą szczęśliwa!
    Ojej, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wesołych Świąt i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolczyki są przecudne :D
    Wesołych świąt :)

    Zapraszam http://zycieniczymolimpiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Binko. Teraz to raczej w barze mnie nie znajdziesz:)
    Al w metrze i na ulicy to tak. Ja parę razy się ukłoniłem osobie i się okazało, ze to nie ta co znam:) Dlatego teraz jestem ostrożniejszy:)
    Za tydzień mam zdarzenie to je opiszę. Samo się trafia......No nie wiem jak to się dzieje.
    Chyba dlatego, że Warszawa to spore miasto?
    Pozdrawiam Binkę też w ciągłym ruchu........


    Podobają mi się kolczyki. Uważam je za bardzo seksowny element i bardzo kobiecy. Chociaż i teraz faceci noszą kolczyki. Ogólnie podobaj ą mi się wdzianka, których jest bardzo mało< których nie można zobaczyć na ulicy. Dostałem od kuzynki z Texasu(Houston) taki bezrękawnik markowy firmy
    TOMMY JEANS. I jak do dzisiaj na nikim takiego nie widziałem:)
    Pozdrawiam Binkę

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę, że każdy człowiek powinien nosić coś oryginalnego, coś co go wyróżnia, coś co czyni go rozpoznawalnym, tak jak galion okrętu czyni ten okręt nie tylko pięknym, ale jest jego logo, jego wizytówką.

    Pozdrawiam.

    Wesołych.

    Ahoj:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najserdeczniejsze życzenia pogodnych, wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda,że Ci się popsuły te panterkowe szelki, fajne były:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeść dużo, to też mój zwyczaj :)

    Wesołych Świąt!


    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  31. ah, mogłabyś zagiąć połowę blogerek modowych z tym swoim paskiem ;) podobają mi się szelki, szkoda, że te drugie już rozwalone...
    Wesołych świąt Bina!
    kiedyś się pokażę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szelki rewelacyjne, a pasek robi wrażenie!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękujemy za życzenia:)Prezenty były!!!:)Ze zwierzętami również, będziesz zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bino. Nowy wpis to dam po Nowym Roku. A bezrękawnik tu zobaczysz. To znaczy mnie w bezrękawniku:)
    Jakoś tak mi się bardzo spodobał, że może za często w nim występowałem:)
    A kuzynka O. z Houston to bardzo ciekawa postać.
    Nie wszystko mogę napisać, bo Jej siostra luka na tan blog:)
    To jest daleka kuzynka. I się po prostu we mnie zakochała.
    I chciała, żebym tam pojechał i hasał sobie Corvetą po stepach Texasu jak Indianie i kowboje na koniach:)
    Tylko był problem bo ja się nie zakochałem. I tak wcale nie rzadko jest. NIEODWZAJEMNIONA MIŁOŚĆ.
    Jak mi podasz maila to Ci pokażę na ten temat parę fotek.
    Wszystkiego Najlepszego w Boże Narodzenie!

    OdpowiedzUsuń
  35. https://picasaweb.google.com/lh/photo/d546mwSELIoMMaTkN4W31dMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    Tu jest ten bezrękawnik. Zapomniałem link dodać.

    Pamiętam jak szelki do spodni były bardzo modne.
    Pisze o facetach.
    Wychodzę z domu i się rozglądam:)
    Vojtek w Boże Narodzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. To zdjęcie z kolczykiem - babeczką jest doskonałe ; )

    OdpowiedzUsuń
  37. mam w domu jednego dolara, więc udało się zweryfikować to, co jest na pasku, ale nie dziwię się, że robisz nim furorę :D ciekawa opcja z nim :P

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie to już w ogóle tragedia była, ale to pewnie dlatego, że wiecznie do wszystkiedo podchodzę sceptycznie.
    Szelki kiedyś sobie kupię i do tego muszkę ;D Będę Doctorę xD

    OdpowiedzUsuń
  39. ale masz fajne dodatki :D kolczyki wpadły mi w oko ;p widzę, że u Ciebie też święta mijają pod znakiem "jedzenie". u mnie jest to samo - pomocyyyy! xd

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne kolczyki! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. no takiego paska to jeszcze nie widziałam ale trzeba przyznać oryginał :) troszkę strach z takim chodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  42. swietne kolczyki ciasteczkaa..! :)
    dziekuje serdecznie za zyczenia..! Tobie rowniez zycze, Wesolych Swiat, szczescia, pieniedzy niekonczacych sie pomyslow na nowe posty, oraz jak najczestsza mozliwosc odwiedzania rodziny i przyjaciol w Polsce ;**

    OdpowiedzUsuń
  43. O!widzę tragusa!:)świetne są te babeczkowe kolczyki!:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. mi już Kevin wychodzi uszami :( bo ile można! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak się tak po prostu ląduje w Paryżu? Tego nie mogę pojąć, sama nie umiem podjąć ważnych w życiu decyzji, a taki wyjazd jest już niewyobrażalny :>

    OdpowiedzUsuń
  46. najbardziej pododba mi sie twój pasek <333 Super blog !!!! Zapraszam na mój :

    modowo-kinia.blogspot.com
    KOMENTUJ , OBSERWUJ , ZAGLADAJ
    To dla mnie wiele znaczy

    OdpowiedzUsuń
  47. ja tez sie smieje z takich kawałów ;p
    nie moglam wczoraj wstac do komputera zeby odpisac nawet, tak sie obzeralam ;p

    chciaklabym zobaczyc ten pasek na zywo, skoro wyglada tak realistycznie,ale kurde, dziwi mnie to naprawde ze ludzie mysla,z e to mzoe byc prawdziwe ;p kto by nosil takie na pasku? muaha

    OdpowiedzUsuń
  48. Spóźnić się na lot samolotem... Szalona kobieto, ja bym tam dostała zawału i zaczęła wentylować na chodniku. Choć znając własną przezorność jechałabym pewnie żeby być tak 2h wcześniej. Jak to ja. Jeżdżenie na styk to nie moja bajka. Ale muszę Ci przyznać, że trafiłaś na naprawdę kochanych ludzi. A jednak nie można tracić w nich wiary.
    Samolot odwołali? Ha ha ha. Wybacz... Ha ha ha. Pierdziu, ale śmieszna sytuacja. Z mojej strony poleciałaby na lotnisku piękna wiązanka!
    Babeczki - kolczyki - mniam! Uwielbiam takie duperele. Choć jestem na tyle mało odważna, że z dolarkami bym nie wyszła na ulice.
    I pięknie załatwiony tag :D Mogłaś się bardziej postarać!
    Po pierwsze, ja z reguły, jak nie zawsze "walę" takimi wywodami :D Zwyczajnie miałam odrobinę zaległości, a chciałam skomentować każdy post żeby nie wyjść na be czytelnika. Jak czytać to czytać. Niechcący :P
    Projektowanie wnętrz! Cacy!

    OdpowiedzUsuń
  49. Mimo wszystko jest pozytywnie. :)

    Wspaniałe kolczyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ależ jestem przewidywalna. Pasek widzę i nie ważne co dalej w poście;) Eh, jak ta forsa działa.
    Niniejszym informuję, że kopiuję.

    No dobra, przyznam że i burgerking wymiata

    OdpowiedzUsuń
  51. prezenty chyba każdy lubi :) świetna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo fajne zdjęcia i blog . Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/ A także życzę udanego sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  53. taaa prawdziwe, widać, ze plastik :D ooo taką koronę widziałam wczoraj w starym poście u Karoliny Baszak :) ja nie mam szelek, ale muszę się w nie zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ty i kalendarz adwentowy - hahahaha :D "Christmas Vacation" mistrz nad mistrze<3

    OdpowiedzUsuń

pisz co chcesz, ale ZASTANÓW SIĘ DWA RAZY ZANIM POPROSISZ O OBSERWACJĘ BO PRZYJDĘ I CIĘ ZJEM