niedziela, 11 listopada 2012

Może czegoś się o mnie dowiecie!

Odpowiadam na kilka tagów. Wiem, że nikomu nie będzie się chciało tego czytać, ale możecie to po prostu potraktować jako świetną okazję, by się czegoś o mnie dowiedzieć - podobno jestem tajemnicza i nigdy o sobie nie piszę. No dobra, zaczynam!

Zostałam mianowana przez Sin do 2 tagów: 5 Największych Odpałów i Liebster Blog. Zacznę od odpałów, szalona.




ZASADY:
1. Opisz 5 swoich największych odpałów (tzn. twoje dziwne przyzwyczajenia
i odskoki życiowe). 
2. Otaguj 5 bloggerów.
3. Wstaw baner, zasady i określ, kto cię otagował. 
4. Do każdego punktu dodaj zdjęcie określające twój odpał!


#1 Jak wspominałam kiedyś, uwielbiam mazać po ścianie: cytaty, rysuneczki, inne bzdety... Bobik chciała zobaczyć, proszę bardzo!



#2 Do swojego języka (na pewno jeszcze nikt nie zauważył) wtrącam mnóstwo kolokwializmów i zapożyczeń z angielskiego, a także memów, różnych tekstów z internetu i gier. Bitch, please!, set +5 do walki z noobami, dyskoteki, chłopaki i ogólnie takie takie.



#3 Nie rozstaję się z moimi Nike Air Force 1 - to idealne buty na każdą okazję i porę roku, do każdego stroju dają +365 do stylu!



#4 Nie wiem, czy to "odpał", bo chyba dużo ludzi tak robi, ale mam tendencję do obniżania wymagań w miarę postępu pracy. Na początek zakładam, że zrobię to, to i tamto, po wypełnieniu pierwszego zadania stwierdzam, że i tak dużo zrobiłam, a 5 minut później rezygnuję z reszty rzeczy do zrobienia na rzecz przyjemności... Byle tylko się nie narobić.



#5 Nie wiem co napisać, więc wrzucam zdjęcie Biny przebranej za Francuza.




Teraz Liebster Blog, do którego oprócz Sin wytypowały mnie Gina i Panna-kk.



Wyróżnienie Liebster blog otrzymane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób, informując je o nominacji i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, od którego otrzymało się wyróżnienie.


Sin pyta:


1. Czego aktualnie słuchasz?
Pink Floyd "High Hopes".

2. Najlepsza przyjaciółka/przyjaciel?
>1.

3. Masz jakieś zwierzę?
A nie mam.

4. Ulubiona potrawa?
Oo, kaczka po pekińsku!

5. Przyjaźń czy miłość?
Oba, to da się bardzo latwo pogodzić.

6. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
Fakt, że ktoś czyta to, co tu produkuję.

7. Województwo?
Île-de-France.

8. Anglia czy Ameryka?
Anglię zwiedziłam, więc czas na Amerykę!

9. Ulubiony kolor oczu?
Jak najciemniejsze.

10. O której przeważnie chodzisz spać?
Koło północy, ale bywa z tym bardzo różnie.

11. Pepsi czy Cola?
Cola oczywiscie!



Gina pyta:

1. Czego się boisz?
Buki.

2. Jaką firmę kosmetyków lubisz najbardziej?
Chyba Sephora.

3. Ulubiony film (uzasadnij dlaczego).
Pulp Fiction i Bękarty Wojny, uwielbiam filmy Tarantino, jarają mnie jego zwroty akcji i zaburzona chronologia.

4. Twój znak zodiaku.
Bardzo lanserski, baran.

5. Gdybyś mogła w sobie coś zmienić to co by to było?
Chęć do zmieniania siebie.

6. Możesz zabrać 3 rzeczy na bezludną wyspę - co?
Może aparat fotograficzny, kanapkę i hmmm, helikopter?

7. Czego najbardziej nie lubisz w innych?
Syfnych butów.

8. Słowo, które najbardziej opisuje twoją osobowość.
INTERNET

9. Opisz swój ideał mężczyzny.
O tym kiedyś pisałam, tutaj!

10. Jakie miejsca na ziemi chciałabyś zwiedzić?
Wszystkie, zaczynając od Los Angeles!

11. Domówka czy impreza w klubie?
Domówka, pod warunkiem, że w gronie najlepszych przyjaciół.



Panna kk pyta:


1.Jeśli miałabyś/miałbyś wybrać jedną z nadprzyrodzonych mocy, którą byś wybrała/wybrał: latanie, czytanie w myślach, sterowanie czasem?
Sterowanie czasem, bo można najwięcej namieszać.

2. Jaki gatunek muzyki najchętniej słuchasz?
Rap.

3. Opisz swoje życie w 3 słowach.
Bit bije jednostajnie!

4. Co byś zrobił/a gdyby został Ci jeden dzień życia?
Prawdopodobnie wdałabym się w konflikt z prawem.

5. Jaki jest twój ulubiony film?
Ponownie Pulp Fiction i Inglourous Basterds.

6. Jaka jest twoja ulubiona sieciówka? (czyli sklep ;))
H&M.

7. Twoje hobby?
Lajkowanie zdjęć Snoop Dogga na Facebooku.

8. Wymarzony prezent?
Coś z serca, najlepiej ręcznie robionego!

9. Co i kogo zabrałabyś na bezludną wyspę?:)
Już odpowiadałam na coś podobnego parę pytań wyżej ^

10. Jaką piosenkę masz ustawioną na dzwonek?
2Pac - Hit Em Up.

11. Ile masz par butów?
Za mało!



Mi tam się oczywiście nie chce wymyślać pytań ani nikogo typować, ale jakby ktoś miał olbrzymią potrzebę wzięcia udziału w tagu o odpałach, to napiszcie, że ja Was wybrałam, elo.

Och, teraz moja postać na pewno nie jest już taka tajemnicza.

53 komentarze:

  1. to twoje ściany.? ;o moje wyglądają jak w przedszkolu (pełno postaci z bajek itp) ale twoje to pobiły wszystko :D
    i również wszędzie wpycham słówka z angielskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ściany! ;P
    Hahaha. Lajkowanie zdjęć Snoop Dogga.xd

    Przeczytałem wszystko.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ściana robi wrażenie zdecydowanie ;d talent jest

    ii bardzo mi się podoba odp. na pytanie ile masz par butów, po prostu idealnie pasuje i do mnie ;d

    aaa co do gotowania, to ja już znalazłam człowieka, który będzie to robił za mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne odpowiedzi :) zdjęcie a la Francuz bomba ;) uwielbiam high hopes, zwłaszcza początek... te pszczoły brzęczące w tle i dzwony.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki! świetna ta markerowa ściana, bardzo mi się podoba :) weź przyjdź i zrób mi też taką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja natomiast przepadam za pepsi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to powiem Ci, że teraz czuje się jakbyśmy od lat się znały... przyszalałaś:P Nie wiem czy usnę:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bina made in France! <3 Paznokcie, berecik i bagieta! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też się boję Buki ;D jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich rysunków na ścianie, tak byś mogła u mnie mazać nie ma problemu ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz, mi nie trzeba tłumaczyć, co to Lala Muffin bo wiem hehe, bo wiesz ja miałem jeszcze z rok temu koło 10 koszulek i paru bluz PLNY, ale pozbywam się tego :) po prostu zacząłem nosić wąższe ubrania, a drugą sprawą jest to, że te PLNY co są teraz nie są takie fajne jak kiedyś, zostawiam sobie tylko bluzę Gruby Grubas oraz starą koszulkę Gruby King (przeróbka Burger Kinga) bo to są jedyne ubrania, których bym nie chciał sprzedać :)

    Przepraszam, że nie odniosę się do postu :( ale jestem zawalony projektem, myślę, że to jutro nadrobię i sie tutaj ponownie pojawię! :) Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  11. też tak mam, że zakładam sobie coś, a potem stopniowo rezygnuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha, francuz ;D
    Wreszcie ktoś, kto lubi cole a nie pepsi!
    Buka jest fajna, jej trzeba współczuć :cc
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  13. 4 odpał - znam to, też tak mam! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. markerów u mnie dostatek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Poproszę, abyś napisała do mnie maila! Mam bardzo ważną wiadomość! kamsonblog@gmail.com

    ___

    Ja też jestem przeogromnym fanem filmów Tarantino! Uwielbiam, Pulp Fiction, ale to już chyba Ci kiedyś wspominałem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. spoko odpowiedzi :) mam nadzieje ze nie zanudziłam cie pytaniami;p
    Polecam tobie film EMPIRE RECIRDS coś czuje ze spodoba ci się on :)
    Pink Floid - uhmm uhmm :D

    OdpowiedzUsuń
  17. hha to Twoje zdjecie jest genialne, a co do wtrącania jakiś kolokwializmów czy tekstów - to zauwazyłam ;D . a nike, racja 365 do stylu i lansu :p

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie wyglądasz w wersji "na francuza" ;d Twoja ściana - jednym słowem - niesamowita! ;)
    tak poza tym to rozwaliłaś mnie tą buką, haha
    nie lubię ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję c: nwm co ludzie widzą w moich notkach, to chyba zawsze zostanie wielką niezrozumianą dla mnie kwestią :))

    OdpowiedzUsuń
  20. no jakoś tak mi się wzięło na zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja nigdy nie wiem o co chodzi z tymi nike air force..;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz to wiem o Tobie więcej. ;D
    Nie chcesz mnie usłyszeć, brzemię jak chłopak przed mutacją. xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję bardzo za wizytę.
    Już wszystko dobrze, buty kupię w sobotę:)
    Jesteś bardzo oryginalna i to mi się podoba. U mnie oryginał zawsze jest w cenie:)
    Bagietolandia to Francja???
    Głupie pytanie?
    Pozdrawiam serdecznie w sandałach na razie

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś genialna ! Nie mogę się napatrzeć na Twoją ścianę, która jest też genialna ! Cały blog jest genialny ! KURDE !

    OdpowiedzUsuń
  25. ojj dowiedziałam się sporo o Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. RZeczywiście Gruby Grubas jest na ścianie :) tak bardzo jarasz się Tedy czy marką PLNY? :) Fajnie moim zdaniem, mimo jak wspominałem nie noszę już za bardzo lubię czasem popatrzę na dziewczyny tak się ubierające.

    Air Force 1 to były moje pierwsze sneakersy, dziś mam tylko jedne, na fejsie foto w albumie NEW!!! widać, zajebiste kupiłem z dwa tygodnie temu, ale jeszcze nie ubrałem, bo za dużo butów mam a tych mi szkoda teraz hehehe, kurde już Ciebie lubię za to, że wyznajesz taki luzacki styl :)))!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem zmienna nieslychanie, az mnie to czasem przeraza.


    Zmienilo sie tu <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Prócz Air Force'ów chyba spotkałam bratnią duszę, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  29. w wąsach Ci do twarzy!
    Nieee, niee w cale nie zauważyłam na poprzednim nagłówku!:D

    OdpowiedzUsuń
  30. rozne sa okresleniqa na hipstera :>:P

    OdpowiedzUsuń
  31. to ostatnie zdjecie tak czy siak jest najlepszE:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzieki. Tak bagietki kojarzą mi się z Francją.
    Byłem tam raz w Carcassonne.
    Strasznie mi się podobało. Tak cenię oryginalność, bo za dużo plastiku wszędzie........
    Pozdrawiam serdecznie
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak, dowiedziałam się, że masz więcej ukrytych talentów, poza trafnym opisywaniem rzeczywistości:)Świetna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zmienilam ; )

    Ale jestes kochanym francuzem.

    OdpowiedzUsuń
  35. nie ma i nie będzie!:D Dzięki słonko!:) Tobie również życzę jak najdłuższego stażu :*

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne wąsy!

    + ja dopiero zaczynam, obserwuje i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I to ja niby się wczułam?
    Wyglądasz bardzo atrakcyjnie, jako Francuz :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak to zdecydowanie jakiś minerał ;) Hahaha ze mną też jest czasem źle, bo mam takie zapędy,a to wszystko wina bobika:D

    OdpowiedzUsuń

pisz co chcesz, ale ZASTANÓW SIĘ DWA RAZY ZANIM POPROSISZ O OBSERWACJĘ BO PRZYJDĘ I CIĘ ZJEM