czwartek, 27 lutego 2014

Uchylam rąbka tajemnicy


Po (niezbyt) krótkim wahaniu zdecydowałam się podzielić niedawno walniętym screenshotem. Przedstawia on 30 najczęściej słuchanych przeze mnie piosenek według moich ajtjunsów. Nie mogą się dużo mylić, gdyż gromadzę w nich całą muzykę i do odtwarzania używam w zasadzie tylko tego programu i powiązanych z nim urządzeń. Trwa to już parę lat.

Program liczy.

Jego obliczenia bawią.

Nie skomentuję pozycji pierwszej.

The Cure, o których już z rozrzewnieniem pisałam [tu], zajmują zacne 10% listy.

The Lonely Island, Dr Dre, Eminem i Tenacious D przewijają się po kilka razy, co wywołuje szeroki uśmiech na mojej twarzy.

Nie brakuje balladek o miłości, którymi czasem się katuję: Dire Straits, Lovesong, Fuck Her Gently, Snow, The Darkness.

Rapsy, Snoop, 2Pac, Kanye, Dre, Em, elo.

Odrobinka smutów i pięknych wspomnień, Simon&Garfunkel, Dusty Kid...

Melanż. Imprezowy Automat, szots, szots, szots.

Odrobina śmiechu, ironii: Lonely Island, Guilty Conscience, Tribute.

Na deser Offspring i The Black Eyed Peas, których nie umiem podpiąć do żadnej z powyższych kategorii, ale cieszę się z ich obecności w rankingu.

Moje życie zostało pięknie podsumowane.
 ________________________________________

Ostatnimi czasy znów wspominam muzykę sprzed dekady. Jarałam się parę miesięcy temu, że 2005 to był dobry rok. Teraz grzebię też w 2004, 2006, 2007... To były czasy. Destiny's Child, 50 Cent, Black Eyed Peas, Shakira, Chamillionaire, Sean Paul, Eminem, James Blunt, Nelly, Chris Brown, Gwen Stefani, The Game, Gorillaz... W MTV było spoko. Dziś nie jestem w stanie słuchać aktualności muzycznych, z bardzo małymi wyjątkami. Nie wiem, co będzie za 10 lat.


59 komentarzy:

  1. Prawie żadnej nie znam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Destiny's Child siedzą u mnie w odtwarzaczu prawie non stop ostatnimi czasy i wczesna Beyonce. a Gorillaz miłość wieczna nieskonczona ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i teraz ja wracam, bo się zaczęłam wczuwać w Twoją plejlistę, po prostu Kanye, tak dawno się nie widzieliśmy...
      a solowe początki timberlejka to 2002, do tej pory nie ogarniałam, teraz przeżyłam prawdziwy szok

      Usuń
  3. nie które pozycje sa całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam większości z tych utworów :D Z kolei ostatnio robiąc porządki w moim folderze z muzyką (moja natura chomika głośno protestowała późniejszymi wyrzutami sumienia) wywaliłam 90% muzyki, którą słuchałam nałogowo końcem podstawówki i gimnazjum. Zwyczajnie nie mogłam jej przetrawić. Co do muzyki aktualnej myślę, że jest kilka fajnych zespołów, które przykładowo mnie osobiście podchodzą (Imagine Dragons, Coldplay, Maroon 5, One Direction, Florence + The Machine i zapewne kilka innych).

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaa weź, ostatnio znalazłam jakąś sweet focie z tamtych czasów. wyglądałam prawie Shakira hahahah;) tylko PRAWIE robi WIELKĄ różnicę:D
    wiele z tych utworów znam i nawet bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, prawie nic nie kojarzę...
    Ale też się martwię o to, co będzie za 10lat - chyba zostanie już tylko "odgrzewanie" starych, dobrych kawałków...

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tej liście są cztery piosenki, które znam, w tym dwie, które kocham (Cure-"Friday I'm in love" i Offspring). Kida Cudiego słuchałam wczoraj, nadal spoko:) A Offspring zaraz sobie przypomnę. Gusta ludzi strasznie się zmieniają, też chciałabym porownać to, czego słuchałam 10 lat temu z tym, czego słucham teraz, a ciekawe, co będzie za 10 lat...

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama większości tych piosenek nie kojarzę albo może mi się tak tylko wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nutki, niektóre znam (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha ha, nie kojarzę nic, ale rozumiem sytuację... Czasami odtwarzam całą muzykę którą mam na komputerze (a zbieram ją dopiero dwa lata!) i padam pod nawałem poezji śpiewanej (Kaczmarski) oraz piosenek turystycznych... Za to rock którego słucham teraz jakoś się nie pojawia, nie ma szansy z 300 piosenkami Kaczmarskiego. Które kiedyś znałam na pamięć i jeszcze latają mi po głowie. Błędy wczesnej młodości, typu Ewa Farna, wykasowałam już dawno... Nie ma co wspominać, bo się człowiek załamie. lepiej mówić ze urodziłam się do rocka, będzie lepiej wyglądało w biografii :D
    Za to stwierdziłam że nie mam kompletnie nic imprezowo- biesiadnego... Chyba że przy biesiadzie można słuchać Sabatonu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, ja nie oglądam już żadnej stacji muzycznej, bo tam muzyki nie ma, tylko lecą pod komerchę z durnotami. No ale durni ludzie (tak durni) oglądają te badziewia, jakby to było być albo nie być. Zgodzę się to były czasy, czasy które miło jest wspominać. Muzyka wtedy była muzyką!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dla każdego aż taka tam znów wielka tajemnica! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. I THE CURE, brakuje tu tylko Black no.1 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kompletnie nie moje klimaty :) Chociaż Eminem może być :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę rap, hip-hop, widzę podobne klimaty ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. dobra lista!
    a jak wspominasz 2005 - OMG to był rok!

    OdpowiedzUsuń
  17. uff jak dobrze ze nie słuchasz radia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam taką słabość do słuchania piosenek Eminema, choć słucham raczej rocka :D
    To coś czekoladowego z Lush to maska do twarzy, mam ją już w domciu i kosztowała coś ok.10e ale nie mogłam się powstrzymać, ale jak pachnie nie wiem, bo nie wąchałam i przy okazji mam katar ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No ja nie wiem czemu nie skomentujesz tytułu #1 xdd

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam, że znam mało tytułów. Może słuchamy czegoś innego :). Ale niezłe dokonania, przyznam.

    OdpowiedzUsuń
  21. wow! mamy dość podobny gust :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię tą piosenkę The Offspring :) W ogóle takie muzyczne podróże w czasie są świetne. Ile wspaniałych momentów w życiu się przy okazji powspomina :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko dla Twojego dobra, przeżyłam to i nie radzę robić tego co ja xd

    OdpowiedzUsuń
  24. moja mp4 leży rozładowana w mojej szufladzie :'C
    muszę ją w końcu nałądowac :))

    Dostałam list, DOSTAŁAM *O*
    <33

    OdpowiedzUsuń
  25. Musiałabym przejrzeć swoją listę, chociaż może nie chcę wiedzieć...
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
  26. jezu, rok robię czalendż, od stycznia zeszłego roku i z marnym skutkiem :D nie dziękuję! choć przeraziłąm się, bo będę miała egzamin ustny czego nienawidzę :<

    jestem dziwna, nie znam żadnej z tych piosenek xd

    OdpowiedzUsuń
  27. When I'm Gone <3
    best of the best !

    OdpowiedzUsuń
  28. Skanując wzrokiem same tytuły, można powiedzieć, że mamy tutaj jakieś sex party story w wysublimowanej mieszance z love songs. :D Marzy mi się też takie podsumowanie, ale ostatnio kilkukrotnie wymieniałam sprzęt i chyba żadne playlisty najczęściej odtwarzanych się nie zachowały. Może spotify mi kiedyś prawdę powie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam tylko "Sound of silence" :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Jej, żadnego kawałka nie znam ;o Ja w sumie sama jestem w stanie określić czego najwięcej słucham. Mam głupi nawyk męczenia czegoś aż mi się znudzi -.-

    OdpowiedzUsuń
  31. "chciałabym, żeby moje zycie miało soundtrack" już połowę roboty itunes wykonał

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja od kilku lat kasuje konto na last.fm a potem tam wracam... Na razie jestem na etapie wracania i konto mam tam dopiero od kilku dni, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem ciekawa jaka playlista przez tyle lat zostałaby utworzona na podstawie moich odsłuchów.
    Poza tym bardzo mi się podoba zdanie "Nikt mi nie pomoże w spełnianiu moich marzeń, więc wzięłam się za to sama" - bardzo mnie zmotywowało! :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam takie posty! ;) Ostatnio przy robieniu faworków u koleżanki włączyłyśmy EskęTV. I po jakimś czasie to wyłączyłam, bo nie byłam w stanie słuchać puszczanych tam utworów, coś strasznego.

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam brzmienia muzyki starych piosenek, poukładane teksty i całkowite ich współgranie.. Te słowa, wspomnienia, urywki życia.. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nelly & Kelly - Dilema, u mnie chyba wszyscy tego słuchali. Ja nawet Britney starą lubię sobie powspominać (takie czasy gówniarstwa).

    OdpowiedzUsuń
  37. Najwyraźniej masz w życiu dużo miłości, co sugeruje większość tytułów, z pierwszym na czele XD

    OdpowiedzUsuń
  38. u mnie częściej leci w kółko muzyka, która mi wpadła w ucho, przez 2 tyg dopiero potem zmieniam na jedna piosenkę ;)

    jesteś kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Powiem szczerze, ze kojarzyłaś mi się z inną muzyką. Mi pasowałby do Ciebie jakiś indie pop-rock lub szalony folk, ale na pewno nie Eminem ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  40. Jedyne piosenki które na tej liście znam to zespołu "The Cure" ;-) Uwielbiam ich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. trzymam się trzymam, jest super. przeraża mnie tylko koniec ferii XD

    OdpowiedzUsuń
  42. prawda, aktualnie tworzonej muzyki często nie da się słuchać... pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Och... Wróciłam :P Razem z wiosną.
    Przyda mi się twoja lista, bo potrzebuję poszerzyć swoją. A jest tu kilka pozycji, których nie znam. Zamierzam wrócić do biegania. Mam nadzieję, że twoje utwory trochę mnie zmotywują :P
    Co będzie za 10 lat? Strach się bać. Chociaż kto wie... moda podobno powraca.
    A przy okazji zapraszam do udziału w KONKURSIE. Do wygrania błyskotki. Do Paryża wysłać też mogę :D Udział więc warto wziąć :*

    Pozdrawiam!
    http://visantpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. lubię wracać do muzyki, która leciała z czasów podstawowki czy nawet przedszkola... miło tak dla odmiany posłuchac tego. teraz już vivy ani 4fun nie włączam... pomijając eske, której również teraz nie znosze

    OdpowiedzUsuń
  45. Zimy ż mam dość. I nie jest mi ona do niczego potrzebna. ale jest! i OPISUJĘ to co widzę. I bardziej na północ od Warszawy tym zimy więcej. Trudno. DAMY RADĘ:)

    Niezłą prace wykonałaś z tą muzyką. ja bym czegoś takiego nie podołał zrobić. Słucham bardzo różnej muzyki. Ale nie zawsze. Jak mnie coś najdzie to słucham kilka dni i potem stop. Jadąc autem słucham muzyki stonowanej i cicho. To znaczy ma być ona w tle. Nie mam podzielnej uwagi i głośno słuchać nie mogę.
    Pozdrawiam w tej chwili bez muzyki.
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeju! Tyle odtworzeń? Podziwiam Bina :D Ja nie potrafiłabym słuchać jednej piosenki tyle razy :D Mi po kilku razach już ona "brzydnie" :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Kurcze, większości piosenek nie kojarzę... będzie trzeba to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ej ja też większości nie znam *o*

    OdpowiedzUsuń
  49. Prawie wszystkie znajome ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. 3 miesiace, dokladnie ;p leci leci, chociaz juz tak dlugo chodzilam w tej ciazy,ze myslalam, ze nigdy nie urodze.
    Ja tez nie jestem w stanie sluchac nowosci muzycznych i nie wiem jak ktokolwiek moze tego sluchac ;o

    OdpowiedzUsuń
  51. Ohooo u mnie jest calkiem inna lista piosenek ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  52. W sumie to ani trochę mnie nie zaskoczyłaś, podoba mi się rozbieżność w klimatach tych piosenek :)

    A tak swoją drogą to uważam, że The Lonely Island to jest jakiś fenomen... wyobraź sobie, że w Polsce powstaje podobny projekt i np. do piosenki o pieprzeniu własnych matek zaproszony jest Dawid Podsiadło. Przecież to w naszych realiach wydaje się niemożliwym skandalem... a Timberlake zrobił to ot tak, z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie podobnie, ostatnio nic mnie nie porusza, ale faktem jest również, że ostatnio słucham muzyki bardzo rzadko, chyba, że w samochodzie albo w pracy (radio). Właśnie sobie uzmysłowiłam, że nie pamiętam kiedy ostatnio odtwarzałam swoje ulubione płyty. A przecież ciągle lubię Depeche Mode, Red Hot Chili Peppers, INSX czy Queen. Nie wiem dlaczego tak się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  54. Offspring oł je!! Czasy mojego liceum to było tak cholernie... dawno! Aż mi się łezka w oku kręci;) A 2007 to mój zdecydowanie ulubiony rok! Dużo się działo:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Właśnie z takiego powodu żałuję, że usunęłam swoje stare konto na last.fm... A wszelkie programy (iTunes, Winamp) co jakiś czas same z siebie czyszczą mi odtworzenia, więc nie mogę sobie tak powspominać. Smuteczek :(

    Ale... Snoop Doggy Dogg? Znam go jedynie jako Snoop Dogga o_O

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie moje klimaty, ale widzę, że i Guns N' Roses się załapało. Klasyk...

    OdpowiedzUsuń
  57. Pierwsza pozycja sprawiła ze padłam xD

    EMINEM, Dr. Dre, Snoop Dogg <3

    OdpowiedzUsuń

pisz co chcesz, ale ZASTANÓW SIĘ DWA RAZY ZANIM POPROSISZ O OBSERWACJĘ BO PRZYJDĘ I CIĘ ZJEM