środa, 5 czerwca 2013

Uwaga, zboczeniec!

Lubimy żyć w przekonaniu, że złe rzeczy nam się nie przydarzają. To zawsze inni ludzie chorują na raka, to innym umierają bliscy, to innym w ciągu minuty wali się całe życie, to inni trafiają w metrze na degeneratów.

Serce podeszło mi do gardła... Choć nie od razu. Jechałam do pracy, kierunek: Roland Garros. Odrobina zaparcia pozwoliła mi zdobyć ciepłą tenisowo-hostessową fuszkę na 2 tygodnie, ale o tym opowiem następnym razem. Moich podejrzeń nie wzbudził fakt, że coś ociera się o moje pośladki. W metrze był taki tłum, że nie dało się wcisnąć przysłowiowej szpilki (dlaczego używam powiedzonek mojej mamy?!), zapewne ktoś, kto stoi za mną, musi mnie muskać swoją teczką. Zdarza się, ja ciągle zahaczam ludzi i nie zdaję sobie z tego sprawy. Gdy jednak tych dotknięć było o 3 za dużo, by móc uznać je za przypadkowe, odwróciłam głowę na tyle, na ile pozwalał mi napór ludzi i ujrzałam wpatrzonego w sufit kolesia, około 45-letniego, w okularach, z zaciśniętymi wargami - ewidentnie pogrążonego w swoich problemach. Z powrotem się obróciłam. Od tej pory nic już nie gnębiło moich pośladków, kontynuowałam więc podróż bez żadnych obaw. Zbliżała się stacja, na której planowałam wysiąść... i właśnie wtedy serce podeszło mi do gardła. Poczułam dłoń, która bez żadnych skrupułów złapała mnie za tyłek. Kompletnie zesztywniałam... z mojego gardła nie wydobył się żaden dźwięk, choć przecież powinnam krzyknąć. Na tym się nie skończyło. Obleśna dłoń przesunęła się na moje biodro, dołączyła do niej druga i zboczeniec przyciągnął mnie do siebie. Poczułam na pośladkach jego wzwód. Kompletnie mnie sparaliżowało. Drzwi właśnie się otwierały. Wyleciałam niczym wystrzelona z armaty, biegłam jak opętana, niemal tratując ludzi. Wygrzebywałam się już na powierzchnię, gdy usłyszałam, że ktoś za mną biegnie. Obejrzałam się, nawet się nie zatrzymując... Myślałam, że padnę za strachu. Okazało się, że to tylko jeden z moich współpracowników, zwyczajnie spóźniony, tak jak ja zresztą. Nie zatrzymałam się mimo to. Moje nogi nie zamierzały zwolnić.

Jakieś przemyślenia, wnioski? Skoro ten zbok miał czelność macać obcą dziewczynę w metrze, strach pomyśleć, co do tej pory zrobił innym. Dlaczego on pozwala sobie na takie akcje? Bo my nic nie robimy. Nie reagujemy. Udajemy, że nic się nie stało. Przecież on złapał mnie za tyłek o godzinie 9 rano w metrze przepełnionym ludźmi. Moja czujność była bardziej niż wyłączona. Jasne, nie chodzę samotnie ciemnymi uliczkami po północy, ale kto by się spodziewał czegoś takiego wśród tłumu, w biały dzień? Teraz wiem, że uważać trzeba zawsze i wszędzie... Nie zmienia to faktu, że nie zareagowałam. Nie krzyknęłam. Nie spoliczkowałam go. Dzięki temu pewne jest, że zrobi to również następnej lasce. Jak to się dzieje, że strach paraliżuje nas do tego stopnia? Zgwałcone dziewczyny nie mówią nikomu. Zebranie się w sobie i wyznanie prawdy zajmuje im miesiące, a w tym czasie ofiarą gwałciciela pada kilkanaście innych dziewczyn. Mi tak naprawdę nie przydarzyło się nic złego, ale bałam się. To było obrzydliwe. Dlaczego głos uwiązł mi w gardle? Po wysłuchaniu, co miała na ten temat do powiedzenia pewna osoba, która nie lubi być określana mianem Samiec Alfa, wystraszyłam się jeszcze bardziej. Koleś mógł być szaleńcem gotowym zadźgać mnie nożem w momencie, gdy dam coś po sobie poznać. Teraz nawet dla mnie brzmi to głupkowato, ale nigdy nie wiadomo... Takie historie również się zdarzają i to dużo bliżej, niż nam się wydaje.

Co gorsza, to wcale nie jest koniec. Następnego dnia jechałam kilka minut wcześniej, wsiadłam do tego samego wagonu. Pomyślałam "ha, a co, jeśli spotkam zboczeńca?", ale błyskawicznie odrzuciłam od siebie tę myśl. To jest metro, odjeżdża co 3 minuty, jaki niefart trzeba mieć, by znów wpaść na tego samego typa? Z lekkim rozbawieniem pomyślałam o Slendermanie, którego nigdy się nie spodziewasz, a on w najstraszniejszym momencie okazuje się stać za tobą... Porównuję gry do życia. Bina, przestań. W pełni uspokojona wcisnęłam się w tłum. Naprawdę, chciałam myśleć, że mam zwidy, ale znów poczułam coś na pośladku. Błagam, niech to będzie ktoś, kto niechcący dotyka mnie torebką. Odwracam się, niczym ta wystraszona dziewczynka ze Slendera. I nagle dźwięk gongu, mgła, paraliż... to ON. Slenderman. Zboczeniec znów stoi za mną i znów mnie obmacuje. A ja znów milczę. Płatki z mlekiem podchodzą mi do gardła. Drzwi się otwierają. Wysiada sporo ludzi. Dlaczego nie ja? Dlaczego nie uciekłam? Bo jechałam do pracy "na styk", nie mogłam sobie pozwolić na czekanie 3-4 minuty na kolejne metro i spóźnienie. Pogratulujcie mi. I wyjaśnijcie, dlaczego dziewczyny w obliczu zagrożenia nie potrafią logicznie myśleć, aby dosłownie ratować swój tyłek? Wszystkie jesteśmy takie same. Nie wysiadłam, ale oczywiście nie zostałam w zasięgu rąk degenerata. Nie jestem masochistką ani idiotką. Staliśmy na stacji i zawartość metra właśnie częściowo się mieszała. Korzystając z tego faktu przepchnęłam się przez tłum i stanęłam 2 metry dalej. Przykleiłam swój drogocenny tyłek do drzwi po przeciwległej stronie i utkwiłam swoje agresywne spojrzenie w Slendermanie. Nigdy nie zapomnę tej gęby. Obserwował mnie z pewnym zdziwieniem. Miał okulary, przez które wydawało się, że ma olbrzymie oczy. Gapiłam się na niego z nieukrywaną nienawiścią, dopóki nie dojechaliśmy do następnej stacji... Wysiadł. Poprzedniego dnia dojechał dużo dalej. Nie wiem, co o tym myśleć.

Uważajcie na siebie. Wszystkie. I wszyscy.

98 komentarzy:

  1. Matko. Czułam się, jakbym była na Twoim miejscu, mnie też pewnie sparaliżowałby strach. A takim zboczeńcom trzeba co nieco uciąć ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że facet prędzej czy później skończy w pace, albo z obitą buźką. Takich ludzi powinno się leczyć i izolować!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety tacy ludzie chodzą po ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezusie... Aż poczułam się w Twojej skórze. Tak jakby to mnie złapał ktoś za tyłek. Ja pieprze, jacy ludzie są obleśni. Ale jak to możliwe, żeby mieć takie 'szczęście' i trafić na tego samego palanta dwa razy? Uważaj na siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do szkoły średniej chodziłam w miejscowości oddalonej od mojej ok. 17 km. Musiałam dojeżdżać autobusem... Raz zdarzyło mi się natknąć na faceta, który przyczajony obok przystanku autobusowego, gdzie o tej porze kręciła się niemal sama młodzież, robił sobie dobrze. Byłam w szoku. Też nic nie zrobiłam. Poszłam po prostu dalej. Do wieczora jednak męczyły mnie mdłości.
    Skąd się biorą tacy ludzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. To straszne ale pewnie zareagowałabym tak samo, po prostu strach by mnie sparaliżował.

    OdpowiedzUsuń
  7. Okropność! Też by mnie sparaliżowało i wiałabym przy najbliższej możliwej okazji. Nie wiem czemu tak jest, że nie reagujemy.. chyba ze strachu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kilka strasznych sytuacji. Raz gdy spacerowałam z koleżanką po hiszpańskiej nadmorskiej miejscowości jakiś kolo chwycił mnie za tyłek. Moja reakcja była natychmiastowa ręka sama wystrzeliła i wylądowała na jego całkiem przystojnej gębie. Gościu niedowierzał. Nazwałam go dupkiem nieważne że nie zrozumiał. To była najmniej groźna sytuacja. Innym razem było gorzej na szczęście szybko zareagowałam i nie dałam się zaszczuć, ale koleżanka która ze mną była stała jak wmurowana, musiałam ją dosłownie za szmaty ciągnąć. Znajoma która trenuje MMA rozmawiała z trenerem, gość stwierdził że laski to urodzone ofiary, zwłaszcza w Polsce. Od małej mamy wpajane że mamy być grzeczne, ciche i ułożone. Najgorsze że to nasze matki nam to wpajają. W momencie zagrożenia mamy się drzeć, tłuc wszystkie możliwe szyby także te w samochodach i demolować co popadnie. Sama się zastanawiam nad jakimś kursem samoobrony czy coś! Wiesz sądzę że miałaś dużo szczęścia. I po prostu unikaj tego kolesia, wychodź wcześniej z domu albo coś. Po co się narażać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za koszmar! Strach paraliżuje i ciało i zdrowy rozsądek, wszyscy jesteśmy mądrzy dopóki na się coś takiego nie przydarzy. Miejmy nadzieję, że bazyliszkowy wzrok wystraszył jego bezkarność zboczeńca.
    Uważaj na siebie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe co w tej sytuacji zrobiłby facet? Dał mu w mordę? Cóż trudno powiedzieć, co jest najodpowiedniejsze w takiej sytuacji. Wrzask i narobienie rabanu? Może więcej by tego nie zrobił, a może przyczaił na ciebie i... Może oglądałam zbyt dużo horrorów o mordercach, ale nie ulega wątpliwości, że psychika ludzi bywa mroczna i nielogiczna.
    Kilka lat temu miałam podobną (?) sytuację, w szkole. Zamiast obmacywania, dotarł tylko do gróźb. Zostałam uratowana, przez kolegę "napastnika" i wdzięczna, cicho uciekłam. Szczerze to nie wiem czy żałuję tej konkretnej sytuacji, bo nigdy więcej się do mnie nie zbliżył i nie próbował. A nie wiadomo czy nie zechciałby się zemścić, gdybym narobiła rabanu? Z drugiej strony, nie wiem czy inna jego "ofiara" miała takie szczęście. I tu włącza sie poczucie winy.
    Uważać, masz rację. Ale czasem to nie wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Są niestety takie zaburzenia seksualne jak to... niektórzy ludzie osiągają satysfakcję TYLKO poprzez ocieranie się o kogoś i nie ma bata, nie uda im się to inaczej. Potocznie ludzie nazywają ich froterkai, ale rzeczywiście większość traktuje ich jako nieszkodliwych, tak samo jak ekshibicjonistów. Im chodzi tylko o ocieranie się, ekshibicjonistom o pokazanie się - jednak najbardziej na świecie boją się wyśmiania i potraktowania niepoważnie. Nie są w stanie, i nie chcą zrobić nikomu krzywdy, nie zaatakują, nie zgwałcą. W takiej sytucji najlepiej zwrócić komuś uwagę przy wszystkich - a spali się ze wstydu. Nie trzeba się bać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam podobnej sytuacji i nie wiem jak postąpiłabym na Twoim miejscu ale na 100% była bym przerażona :o Co śmieszne- ja uwielbiam jazdę metrem..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sama bym umarła ze strachu w takiej sytuacji...masakra. I tak byłaś dzielna, ja pewnie bym nie pojechała na drugi dzień tym metrem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś miałam coś podobnego.. będąc w autobusie facet napierał na mnie i to było obleśne.. uch, nienawidzę takich sytuacji!

    OdpowiedzUsuń
  15. Społeczeństwo bardzo lubi wmawiać dziewczynkom, żeby nie zachowywać się "nieracjonalnie", żeby nie krzyczeć bez powodu, a jak się coś dzieje, to po prostu to przecierpieć. Czytałam kiedyś wypowiedź jakiejś ofiary gwałtu, która mniej więcej tak to uzasadniała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaaaaaa. Okropne, i to jeszcze jakiś stary oblech. I najgorsze że nie wiadomo co zrobić, a głos faktycznie więźnie w gardle. Mam nadzieję, że nie spotkasz go więcej! Jeśli jednak Ci się nie poszczęści: uderz dziada torebką, to go otrzeźwi może.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze jak gdzies wychodzę, to rodzice mówią żebym na siebie uważała, najwięcej jak zbliża się wieczór, jest to oczywiste i jasne dlaczego, nawet nie mam do nich o to pretensji, bo wiem że to z troski. jestem z miasta, gdzie nie ma komunikacji miejskiej, a autobusami między wsiami nie jeżdże, bo mieszkam w centrum, nigdy nie zdarzyło mi się nic podobnego, niebezpiecznego, dzięki Bogu. obyś więcej się z tym nie spotkała! to okropieństwo, że w ciągu dnia, w tłumie ludzi można się spotkać z czymś takim, okropieństwo że takie coś w ogóle się dzieje. myślę, że nie jesteś jedyną osobą, która w takiej sytuacji panikuje i nie krzyknie, bo paraliżuje strach. a co do tematu gwałtów, coraz więcej zgwałconych kobiet zaczyna głośno mówić, w telewizji, jednak wciąż jest to temat, na który kobiety nie chcą rozmawiać bo się boją, bo się wstydzą. cieszę się, że w telewizji są poruszane takie tematy, żeby uświadamiać Polki jak powinno się reagować, że nie powinno się tego zostawiać. jeden przykład, że telewizja może się do czegoś pożytecznego przydać. okropność, trzeba uważać, zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. :O:O też miałam, kiedyś taką porąbaną akcję! Człowiek czasem nie wie, jak ma zareagować, ale jedno jest pewne trzeba KRZYCZEĆ!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie miałam takiej sytuacji,a le na pewno bardzo bym sie bała :

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, niezla mialas przygode, nie zazdroszcze . ja nie mam pojecia jak bym sie zachowala w takiej sytuacji . ale fakt faktem nigdy nie wiemy co nas spotka i uwazac musimy zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Droga Bino .. proszę Cię nie pozwalaj na taką bezkarność dewiata .. proszę spoliczkuj go następnym razem albo i mocniej i głośno powiedz kim jest wszytkim wokół w metrze .. inaczej będzie się czuł bezkarny .. tacy ludzie żerują na strachu .. serdeczne pozdrowienia i uważaj na siebie

    OdpowiedzUsuń
  22. O rany, tragiczne przeżycie. Z jednej strony powinno się reagować, a z drugiej to jest to sytuacja tak zaskakująca, że pewnie nie wiadomo co powinno się właściwie zrobić. Mam nadzieje, że dewiant zmieni swoją trasę albo co lepsza popełni jakiś występek, za który zostanie na długo ukarany i odcięty od społeczeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sytuacji nie zazdroszczę. Czytając Twojego posta czekałam na moment, w, którym napiszesz: wtedy zaczęłam krzyczeć. Uważaj na siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wybrakowany i niedowartościowany debil!

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie na osiedlu jest koles ktory wyskakuje w plaszczyku a pozniej go otwiera i swieci klejnota
    mam z niego ubaw :P

    OdpowiedzUsuń
  26. To byłaby dobra creepy pasta, gdyby to nie wydarzyło się naprawdę O_O
    Aż sama mam dreszcze

    OdpowiedzUsuń
  27. aż mi się wierzyć nie chce, że ktoś miał na tyle odwagi by złapać obcą dziewczynę za pośladki, że w ogóle posunął się do takich czynów.. ręce opadają, dobrze jedynie, że nic złego Ci nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspolczuje. :( mnie kiedyś napadł facet. Cudem się obronilam w ostatniej chwili. Fizycznie nic mi się nie stało. Psychicznie - miazga. To było 17 lat temu (bosz! Jaka ja stara! ;)), a do dziś nie lubię po zmroku tamta droga chodzić.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo to przykre, o czym piszesz. Szczęście, że nic Ci się nie stało. Niestety, okazje takie jak metro w wielkim mieście stwarzają okazje dla takich osobników. Należałoby z tym walczyć, zdecydowanie!
    Masz rację, nie można milczeć w takich przypadkach. Takie milczenie tylko powoduje, że ucierpią następne osoby.
    Życzę Ci, byś nie musiała już nigdy przeżywać takich sytuacji i bać się, że jeszcze spotkasz tę osobę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Co za oblech. -,- A żaby go ktoś znokautował za takie coś. Padalec jeden. Czasem jak wracam do domu późno dość i się ktoś zatrzyma to uciekam jak dzika sarna. Masakra jakaś. :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Aż mnie wzdrygło jak to czytałam serio. Obym nigdy nie musiała czegoś takiego doświadczać, no i żeby u ciebie się to więcej nie powtórzyło!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ trza mieć zrytą psychę by bawić sie w takie rzeczy jak ten gość. Oblech....
    Dlatego wiesz co? Paralizator. 60 - 150 tys Volt o natężeniu 10mA w zupełności wystarczy by powalić 7 tonowego słonia. Nabędziesz go legalnie i legalne też jest posiadanie takiego sprzętu i legalne jest obrona nim.
    Czujesz gościa wyciagasz zabakę tak żeby nie spostrzegł się że to broń, przykładasz pajacowi do jajec, (on święcie przekonany o innym) zwalniasz blokadę i Bzzzzzzzzz i jeszcze raz i jeszcze raz. Gość pada jak kłoda i przez 5 minut ma sparaliżowany system nerwowy. Jest zamieszanie przyjeżdżają służby, spisują zeznania, gościa zwijają i koniec. Nie ma że 'bo spóźnię się do pracy'


    Ta historia jest w pewnym sensie historią prawdziwą. Kiedyś w przepełnionym 17m autobusie byłem świadkiem podobnego zdarzenia. 2metrowy gość padł jak kłoda po tym jak pozwolił sobie posmyrać jakąś kobitkę. Przyjechała Policja. Zeznania, wyjaśnienia; oczywiście cały autobus (w tym przypadku około 300 osób) stał murem za ową dziewczyną przed Policją. Zawinęli gościa do 'suki' zaraz po tym jak się ocknął.
    Z tym trzeba walczyć bo będzie coraz gorzej. Dziewczyny nie walczą, nie mówią o tym głośno, a zboków coraz więcej...
    Kobieta jest niezwykle łagodną i wrażliwą istotą ale to nie znaczy że nie może się broić...

    http://www.bron.pl/shopbron/product/ARTYKULY-OBRONNE/Paralizatory/Paralizator-KOLTER-GUARD-POWER-MAX/1390

    Oby Ci się to już nigdy nie przydarzyło, ani żadnej z Was, dziewczyny!

    3maj sie ciepło.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Trochę mnie rozbawił ten post, w sensie te porównania do slendermana i w ogóle jakoś tak. Ale generalnie no kicha.

    Nawet nie wiem co tu komentować bo są tacy ludzie i już. I to nawet nie o to chodzi, że nie reagujemy. Dewiacje są różne. Mnie na przykład rozdupia jak widzę jakiś wypadek czy coś i ludzie to kręcą na telefony i się zbierają gapie i obserwują jak komuś z głowy kałuża krwi ubarwia asfalt na czerwono i oni się zachowują jak na meczu. Kibicują czy co? Nie wiem, obrzydlistwo. Też nikt nie reaguje i kicha.

    Ale historia creepy, nie ma to tamto. Dobrze, że tu nie
    ma metra a ja nie jeżdżę komunikacją miejską.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ha, masakra, takich powinno się po prostu leczyć, najlepiej tępym narzędziem i wiadomo w jaki sposób...

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyposaż się w kosę. Od razu poczujesz się lepiej. Trust me.
    Straszna historia. Ilu jest zjebów na ulicach, w pociągach, w metrze itd? Co Ci ludzie myślą robiąc takie rzeczy? Dobrze, że skończyło się to jak skończyło, bo mogło być o wiele gorzej, Samiec Alfa ma rację. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak od 10 minut siedzę po przeczytaniu Twojego wpisu i stwierdzam, że sama nie wiem co powiedzieć... Takie patologie dzieją się teraz z tymi ludźmi, że to przechodzi ludzie pojęcie. Skoro bez przypału owy mężczyzna w metrze zmacał Ci tyłek to pewnie zdarza Mu się robić gorsze rzeczy kiedy wokół nie ma tylu ludzi... Strach pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  37. Całe życie powtarzam, że noszę gaz pieprzowy. NOŚCIE WSZYSTKIE do jasnej ciasnej. Oszczędzicie sobie nerwów i nie będziesz biegła aż Ci nogi z dupy wypadną. :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Strasznie Tobie współczuję, bo to musi być straszne przeżycie!

    W sumie jak tak myślę, to zboczeńców nie brakuje. Jak wiesz pomiędzy nami jest delikatnie ujmując dosyć duża różnica wieku. A pamiętam jak jakieś 2 tygodnie temu mi również serce podeszło do gardła, choć moja sytuacja była zdecydowanie bardziej delikatna. Ale przechodząc do kwestii, byłam z mamą w lewiatanie, na jednym osiedlu po chleb i coś do żarcia. Ponieważ w sklepie nie było żadnych smakołyków spytałam się mamy czy mogę się przejść do jakiegoś innego kiosku i zobaczyć ofertę. Wszystkie sklepiki łączył jakby pasać, można to porównać do prymitywnej galerii. Szłam, więc sobie kupić łakocie, gdy zobaczyłam jakiegoś gościa, który wchodził na drabinę by coś tam pomalować. Miał dobre 1,90cm wzrostu. Zirytował mnie sam fakt, że bezczelnie się na mnie gapił, choć czasami nasz zwrok się spotykał. Gdy wkońcu postanowiłam go zignorować rzucił jakiś zboczony tekst a propos mojego biustu (biustu dziecka!?) i dalej się na mnie gapił. Ponieważ z drugiej strony zauważyłam jakiegoś pijaka popędziłam do mamy. Oczywiście, gdy szłam z nią tylko przelotnie spojrzał.

    I chociaż tak samo jak Ty nie zareagowałam i nic nie powiedziałam teraz stwierdzam, że to głupie. Ale czy i tak mogłabym coś poważnego zrobić? Raczej nie.

    Pozdrawiam! be-a-huminka.blogspot.com - nowy post :).

    OdpowiedzUsuń
  39. co za tyo w ogóle, ja to bym mu pierdolnęła glanem w krocze..
    miałam podobną sytuację, tyle, że koleś złapał mnie za cycki na koncercie, nie zawachałam się użyć mojej tajnej broni - glanów <3
    uwazaj na siebie kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Straszna historia... :< Gaz pieprzowy! Scyzoryk, korkociąg! Błagam noś coś przy sobie bo już się o Ciebie boję!!!

    Miałam kiedyś taką sytuację, że idąc do hipermarketu szedł za mną facet, ale nie zobaczyłam niczego specjalnie dziwnego. Ot facet, ot hipermarket. 10 minut piechotą. Ale on na mnie CZEKAŁ. Przez kasami. Zobaczył mnie i ruszył za mną. A ja... sandałki na obcasach i spódniczka mini. W tym się nie da biegać, choćbym chciała. Cud, że mieszkam na strzeżonym osiedlu i udało mi się jakoś dobiec do domu (chociaż 30 sekund stania na czerwonym było chyba najdłuższym w moim życiu). Więcej go nie zobaczyłam, ale od tej pory nie noszę tej kombinacji odzieżowej. Biały dzień a za mną facet biegnie, masakra.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bina, ogarnij, lokiec w zebro i wpierdolic. Uwiez mi, jak tylko przyjechalam do holki, sweet 13 ( serio, kto chce sie ocierac o 13-letnia blondyneczke metr 60 ? O_O) to co chwila ocieral sie o mnie jakis turasek, murzynek albo inny zmazaniec. Serio,grr, kababs go home.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie obwiniaj się! Wszystkim, którzy to czytają siedząc wygodnie przed monitorem, łatwo się mówi : "reaguj". Nie wiemy, jak zachowamy się w danej sytuacji. Jasne, że wymarzoną reakcją jest mieć na tyle siły, by walnąć gościa prosto w jego obleśną gębę i kłaniać się do oklasków ludzi. Ale czasem strach jest zbyt paraliżujący.

    Mam nadzieję, że więcej tego zboczeńca nie spotkasz. Uważaj na siebie, zaopatrz się w jakiś gaz czy chociażby perfum :) Trzymaj się!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. W pysk takiemu.

    OdpowiedzUsuń
  44. w pełni rozumiem twój brak reakcji... miałam podobną sytuację, tylko byłam sporo młodsza (9-10 lat wtedy miałam). ale nie najgorsze było to, że jakiś stary facet mnie dotykał, ale to, że stojący obok gówniarze (18-19 letnie szczyle) śmiały się w głos, a mi łzy kapały po policzkach. to jest właśnie błąd w szkołach, że dzieciom nie tłumaczy się, że ktoś może zrobić im krzywdę uśmiechając się i udając, że nic się nie stało.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  45. omg uważaj na siebie, serio!
    na szczęście nie miałam podobnej sytuacji, ale w innych okolicznościach paraliżujący strach doprowadza mnie do ogromnej irytacji. tak samo jak brak reakcji otoczenia. damn you, społeczeństwo. ogarnij się.

    OdpowiedzUsuń
  46. Być może poza macaniem w metrze nie robił nic innego. Po prostu psychola to podnieca. Jakby było mniej ludzi by tego nie zrobił. Prawdopodobnie gdybyś zaczęła krzyczeć udawałby, że to nie on albo że robił to niechcący.
    Dziewczyny boją się o tym mówić, bo czują się upokorzone, bo boją się że znów im się to przydarzy, że ten łajdak je znajdzie.
    Nigdy nie wiadomo kogo mijamy na chodniku, nie dam ręki sobie uciąć czy kiedyś nie otarł się o mnie jakiś gwałciciel albo morderca.

    OdpowiedzUsuń
  47. OOO ja też miałam raz tego typu przygodę to jest straszne ;p wiesz jak co to patrz z spod byka :D

    OdpowiedzUsuń
  48. ja pier.ole :O czytam to i oczom nie wierzę jacy ludzie potrafią być perfidni i obleśni, dlatego ich tak bardzo nienawidzę! Trzymaj się Binku w tym Paryżu, nie daj się!

    OdpowiedzUsuń
  49. O jejciu .. ja bym chyba takiemu w pysk dała od razu i awanturę zrobiła... bez przesady, ale kurde tak nie można robić.. mnie nic takiego nie spotkało, ale jak mówisz, wydaje nam sie, ze innym sie przydarza...

    OdpowiedzUsuń
  50. Trudno jest się stawiać na Twoim miejscu i mówić jakby się postąpiło... Mam nauczyciela, który na laboratorium czasem dotyka włosów, ramion dziewczyn... Żadna nie zareagowała, bo to niby takie żarty i nic wielkiego...
    Uważaj na siebie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Jaki oblech! Współczuje. Znając mnie, zachowałabym się podobnie. ;/ Obyś go już więcej nie spotkała, ale widocznie masz do niego "szczęście" :|

    OdpowiedzUsuń
  52. Matko..twoje przeżycie z Slenderem mnie przeraziło..No tak łatwo jest mówić "ja bym na twoim miejscu dała mu w twarz"w końcu nigdy wcześniej nas nic takiego nie spotkało przez co łatwo nam tak "odpysknąć".Uważaj na siebie Binka!

    OdpowiedzUsuń
  53. Mnie kiedyś złapał za tyłem chłopak w klubie. Obejrzałam się wściekła i widziałam ich pięciu, każdy patrzył w przeciwną stronę, po prostu zmieniłam miejsce. W innym miejscu jakiś koleś koło 30 łapał mnie non stop za talię. Miał dwa metry i był wielki. Bałam się zareagować i po prostu się odsunęłam. Trudno zareagować w takiej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  54. to jakaś masakra, nie zazdroszczę! mi na szczęście nic takiego sie nigdy nie stało


    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyobraziłem sobie całą sytuację dosyć dokładnie ... i powiem Ci, że akcja na tyle niespodziewana że ciężko na to racjonalnie zareagować. Więc wcale Ci się nie dziwie.
    Co ci ludzie mają w głowach .... nie ogarniam.

    "drogocenny tyłek" - yeah! :)
    Przesiądź się może na rowerek Sabinka ?

    Pozdro, czekam na maila :D

    OdpowiedzUsuń
  56. no i weź tu cżłowieku jedź metrem! ;p
    a;e tak na serio, to musiało być straszne, ja nienawidze jak jest tłok i tkos sie o mnie ociera, aco dopiero takie coś ;/
    az mi sie słabo zrobiło, juz sobie go wyobrazam, obrzydliwy, stary , oblesny zbok, ktorey trzyma jedna reke w kielni i wali konia ;o tak mi sie kojarzy, fe,fe...w spolczuje. sama nie wiem co bym zorbila. Keidys mnie stary dziad za cycka zlapal i powiedzialam tylko "niehc pan tego nie robi" ui tak sobie pomyslalam, "kurwa, jak ktos jecsze keidys mnie tak dotknie to pojda piesci" pewnie bym tegio bnie zrobila ;o ale na sczescie juz mnie nikt nigdy tak nei obmacał. no chyba, ze wlasnie w jakims scisku,a le na szcescie to nie to samo ;o

    OdpowiedzUsuń
  57. Prawda jest taka że gdy dochodzi do takich sytuacji to ciężko jakkolwiek zareagować bo nigdy się nie zastanawiałaś co zrobię gdy znajdę się w takiej sytuacji bo każdy myśli że taka sytuacje nie może spotkać jego samego. Można by mu strzelić w pysk i nazwać zboczeńcem to może pomyśli dwa razy zanim znów to zrobi.

    Nominowałem Cię do Liebster blog. Naprawdę przepraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  58. No cóż... wzrost adrenaliny jest czasem przydatny... ale to chyba słaby plus.

    OdpowiedzUsuń
  59. wcale Ci się nie dziwię, że nie byłaś w stanie wydusić ani słowa... pewnie na Twoim miejscu też byłabym sparaliżowana.

    OdpowiedzUsuń
  60. Agrh... i weź tu się nie wkurzaj na ludzi albo nie uważaj, że część z nich powinna byc skrzętnie zamknięta w ilozatce co by nie dokonywać morderstw -.- ja też bym pewnie zareagowała tak samo jak i Ty... zresztą raz miałam taką sytuację w szkole, ale to chłopak był psychiczny trochę i mnie też złapał za dupę.. ja byłam w sozku i jesteś jedyną osobą która o tym wie ;ooo ale kurdeee... tak na prawdę to powinnyśmy się drzeć, walić prosto w ryj i potem ejszcez raz żeby spuchło najmocniej jak się da

    OdpowiedzUsuń
  61. Jeny... aż mi się dziwnie zrobiło jak to przeczytałam. Na szczęście nie miałam podobnej sytuacji, ale jestem pewna, że zachowałabym się tak jak Ty. Nie zareagowałabym. Byłabym w wielkim szoku i przestała racjonalnie myśleć. I znając mnie, zachowałabym coś takiego tylko dla siebie. Wstydziłabym się o tym komukolwiek powiedzieć, bo tak już mam. Podziwiam osoby, które potrafią mówić o takich zdarzeniach.
    Skoro pamiętasz jak on wyglądał, bo pisałaś, że się na niego patrzyłaś, powinnaś to gdzieś zgłosić? Nie może być tak, że taki typek sobie chodzi i obmacuje dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  62. Co do podróży autostopem, to baaardzo bym chciała ale - boję się!
    A co do serialu, to tak i nie. Tak bo nowy sezon, nie bo długo czekałam na ten sezon ;p

    OdpowiedzUsuń
  63. Chorwacja to plany. Jeszcze nie pewnik. Do drugiej połowy września jeszcze sporo czasu. W każdym razie takie mamy plany. I bardzo ważne z kim się jedzie. Jak obie osoby odbierają takiego samego bluesa to bardzo dobrze! I się wtedy po prostu razem fruwa :)
    Wysoko nad Ziemią:)

    Binko. Strach, totalne zaskoczenie paraliżuje czasami nie tylko kobiety. Nie będę się wymądrzał co powinnaś zrobić bo to by było głupie.
    Po prostu to był paraliż i zaskoczenie. I dobrze, że tak się tylko zakończyło.
    Takie osoby robią to nie pierwszy raz i wiedzą jak się zachowa 90% kobiet.
    Nawet nie wiem co Ci wiecej napiosać bo i tak po fakcie jest.
    W każdym razie na drugi raz ZAREAGUJ. To znaczy puścić facetowi "kulturalną wiązkę" I to głośno i dobitnie. Tym bardziej, ze sama nie byłaś.
    Przypomniało mi się jak kiedyś w Anglii byłem i pracowałem(za komuny). Pocałowałem na przywitanie młodą dziewczynę w rękę polskim obyczajem.
    I potem mi wuj powiedział: "Vojtek u nas tak się w rękę nie całuje. Mogą pomyśleć, że jesteś zboczeniec bo tu kioedyś taki grasował"
    Więc dla tego między innymi "teraz tak całując w rękę nie grasuję :) "
    Ale dobrze, e taki życiowy tekst dałaś. GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ojej Bina sorry! Nie pomyślałam że Ty do Hiszpanii lecisz jak Ci o tym zboczeńcu pisałam! Wiesz nie martw się, od tego czasu byłam tam dwa razy i już nikt mnie nie zaczepiał w tak ordynarny sposób. Zawsze sobie tłumaczę że to dlatego że miałam blond włosy( i swoją drogą lepszą figurę) i to dlatego;)
    A tak poważnie proszę nie martw się!!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Wydaje mi się, że jeszcze nie komentowałam tej notki...
    Ej, mnie nikt nie obmacał, ale jeszcze w gimnazjum jak byłam i jechałam z dziewczynami to sie na mnie taki oblech gapił i chciał mój numer. O ja walę, to było straszne! -.-

    Bo jesteś lamą :P

    OdpowiedzUsuń
  66. Łooo.xd No niezła akcja!

    OdpowiedzUsuń
  67. Tu masz mojego maila w sprawie wyjazdu :)
    toudii69@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Okropne! Nigdy nie miałam takiej sytuacji i mam nadzieję że mi się nie przytrafi, na całe szczęście jestem po kursach samoobrony może to w razie co pomoże..

    OdpowiedzUsuń
  69. eh..., a kiedy ty byś chciała jechać? Ogólnie to moje wielkie marzenie - ale trochę się boję ... Jeszcze z obcymi ludźmi... DUŻA PRÓBA CharaktERU ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. o matko, współczuję Ci! ja chyba jednak bym nie wytrzymała... chociaż w sumie sama nie wiem, nie znalazłam się nigdy w takiej sytuacji. na pewno jednak nie chciałabym się znaleźć. mam nadzieję, że to było Twoje ostatnie spotkanie z tym gościem.
    trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  71. O ja pierdolę... :O Ja rozumiem, że byłaś sparaliżowana, pewnie na twoim miejscu tak samo by mnie strach obleciał i by mi serce do gardła podeszło. Na pewno trudno jest się zebrać w sobie i zacząć działać. Powinnaś mieć ze sobą jakiś gaz pieprzowy, cokolwiek do obrony i mu psiknąć. Dobra wiem, miał okulary, ale chociażby z łokcia mu wywalić. Cokolwiek. Trzeba się bronić. Jak pech to pech. Ja bym się bała nawet spojrzeć na tą jego parszywą gębę. Weź zrób mu zdjęcie dyskretnie i idź z tym na policję. :/
    Czytałam o podobnej sytuacji u J., której to samo się przydarzyło. (http://mniszek-pospolity.blogspot.com/2012/12/okropnosci.html). W sumie, to niepotrzebnie dałam link, bo właśnie widzę, że tez tam komentowałaś. Coś okropnego. Później znowu miał miejsce incydent kolejny tym razem na przystanku jak była z koleżanką, ale to wiesz, bo też czytałaś ten post.
    Co na to wszystko B., jak zareagował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Simon Neil z zespołu Biffy Clyro.
      Na którym mamy takie same grymasy i z poważaniem?:D Też się bardzo cieszę z tego spotkania. W życiu mi się nie śniło, ze przez internet poznam tylu wspaniałych ludzi.
      No pewna, ze prześlij chętnie się zapoznam. Jak fajnie, że się znaleźli chętni i nie będziesz sama w tym brała udział. Będę spokojniejsza Napisz, kto konkretnie będzie z Tobą podróżował. :) Czyżby Toudi też?:>

      Usuń
    2. Oj to faktycznie słabo;/ Teraz musisz być jeszcze bardziej czujna niż zwykle.
      Mama stwierdziła, że jak siostry na nich wyglądamy.xD

      Usuń
  72. W Japonii są wyznaczone specjalne stresy na ulicy, dla takich ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  73. Jesteś lamą. Mój chomik to potwierdza. PRAWDY SIĘ NIE WYPRZESZ.

    OdpowiedzUsuń
  74. Mój chomik nie jest lamą. Mój chomik jest kaczką. PODSKOCZYSZ?

    OdpowiedzUsuń
  75. O kurde. A co je? Banany z mlekiem??

    OdpowiedzUsuń
  76. O, matko niebezpiecznie w tym metrze, ale wszędzie można na takich trafić, mam nadzieję, że nie będę mieć w życiu takich sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  77. Niestety nie byłam i nie mieszkałam w Japonii ;c. Kiedyś gdzieś wyczytałam te informacje, a koleżanka która interesuje się kulturą tego kraju potwierdziła informacje ;). Japonia to najbardziej zboczony kraj na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  78. jej,dobry post. obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  79. oh... ja też pamiętam miałam taką sytuację. i zareagowałam tak jak Ty... milczenie. Obwiniam się o tą kluskę w gardle już łądnych parę lat. dlaczego nie zaczęłam krzyczeć? Dlaczego Ty nie zaczęłaś krzyczeć? dlaczego zamilkłyśmy..

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Współczuję ci strasznie... sama nie wiem co zrobiłabym w takiej sytuacji, pewnie też ze strachu uciekałabym gdziekolwiek, gdzie jest pełno ludzi i w razie czego ktoś mnie obroni. Albo zaczęłabym się drzeć najgłośniej jak potrafię, to zawsze działa. Może gdyby ktoś wreszcie zareagował to dostałoby mu sie za takie akcje.. strach gdziekolwiek iść, ktoś wygląda w porządku a nagle może się okazać że wcale tak nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  81. ja przyznam szczerze, że trochę ludzi mam na tym fejsie... ale część mam bardziej dlatego, że fajnie czasami się dowartościować, patrząc na to, co takie gimbuski wypisują. jednak muszę w końcu zrobić ostrą selekcję... ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Bina a u mnie dziś nie ma czerni!!!! :D:D:D

    ludzie ja bym chyba zwariowala z taka akcją ;/
    ale sama byłam kiedyś w sytuacji tego typu tyle, że ja stałam się ofiarą fetyszysty.... w tramwaju usiadl za mną i...grzebał i macał moje włosy ;/ myślałam, że zejdę ;/
    a kiedyś dawno temu koleś fjutka pokazał mi na ulicy :D oblech jeden! :P

    OdpowiedzUsuń
  83. Jeśli mogę polecić jeszcze jedną świetną (jedną z wielu) to jest to "Violent Pornography". ten zespół jest niesamowity. ja liceum się nie boję, choć trochę się obawiam jak to będzie, jest to oczywiste, ale mam nadzieję, że będzie to na prawdę świetny okres mojego życia :)
    Proszę bardzo, do usług! :D moje cudem nie zwiędły...

    OdpowiedzUsuń
  84. Binko. Ja też pewne rzeczy, sytuacje opisuje ku przestrodze. I uważam, że dobrze. To znaczy, ze nie piszemy tylko dla siebie i ku swojej chwale :)
    Komuś to się może przydać.
    Jest 3.54 cichutko w domu i nad dworze:) To sobie po ciichu robie rózne rzeczy.
    Widziałem cyfrówkę, która zamierzam kupić. Ma zoom 30 krotny.
    I marki nie zmienię. Czyli Sony musi być.
    Pozdrawiam po cichu
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  85. x_X to jest po prostu OBRZYDLIWE. Powinnaś zacząć nosić ze sobą gaz pieprzowy... Mówię serio. I może zapisać się na jakiś kurs samoobrony czy jakiejś walki (choć wiem, że to kosztuje).
    A tak poza tym jak sprawy sercowe? Trzymasz się?
    Mi się układa różnie - jeżeli chodzi o serce to okej, za to wszystko inne się wali po kolei. Będę uwięziona w tym mieście na wieki!

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja też nie wiedziałabym co w takiej sytuacji zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
  87. Hm... chcę szczegóły, może to mnie nakręci :P
    ellie.273@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  88. ale masakra, sama nie wiem jak bym się w takiej sytuacji zrobiła...

    OdpowiedzUsuń
  89. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  90. Zastanawiam się co by było, gdybyś zaczęła krzyczeć. Nie byłam nigdy w takiej sytuacji, nie wiem co bym zrobiła, ale czytałam, że właśnie oni mają satysfakcję z tego, że się nie reaguje. Wysiadł wcześniej, bo zobaczył, że nie odwracasz wzroku i okazujesz jakieś emocje. Piszesz, że potem pojechał nieco dalej. Co jeśli nie tylko jest zboczeńcem, który upatrzył sobie metra, ale jeśli on upatrzył sobie właśnie Ciebie? Nie chcę straszyć. Jesteś inteligentna, nie pozwolisz sobie głupio zrobić krzywdy, ale przy okazji jesteś jeszcze ładna... Może wyjeżdżaj wcześniej...?

    OdpowiedzUsuń
  91. Pamiętam, że moją dziewczynę również spotkała kiedyś podobna sytuacja. I również nie zareagowała. Opowiadała mi o tym po jakimś czasie i sama nie potrafiła zrozumieć, dlaczego pozostała bierną. Mówiła, że czuła się tak zaskoczona i zszokowana, że zupełnie wyłączyło jej się myślenie.

    OdpowiedzUsuń
  92. Czasami to przeświadczenie, że wszystkie złe rzeczy dzieją się wszystkim, tylko nie nam może nas zniszczyć...
    Nie obwiniaj się za swoją reakcję. Nikt nie jest w stanie przewidzieć, jak się zachowa w kryzysowej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  93. Zawsze kiedy wracam ostatnim autobusem muszę przejść przez ciemny wąski zaułek i gdyby nie muzyka w moich słuchawkach byłoby gorzej. Każdy szelest czy jakikolwiek odgłos przyprawiają mnie o zawał, a nie daj boże jakaś ciemna sylwetka majaczy się w oddali... a ja podobnie jak Ty, zawsze na styk. :P
    Współczuję ze musiałaś przeżyć coś takiego... Mi w dniu ostatniej matury, kiedy wychodziłam ze szkoły po drodze trafił się ekshibicjonista machając pisiorkiem na lewo i prawo, no masakra jakaś .

    OdpowiedzUsuń
  94. Jest to dość nagminne, dzieje się tak, bo dziewczyny albo nie reagują, albo im się to podoba i same biorą w tym udział... Jak trafi wam się taka sytuacja i nie jesteście w stanie nic powiedzieć, to wystarczy chociaż od razu się odsunąć, zasłonić torebką itp. (nawet w dużym tłoku taki manewr jest zwykle możliwy) lub zrobić groźną minę...

    OdpowiedzUsuń

pisz co chcesz, ale ZASTANÓW SIĘ DWA RAZY ZANIM POPROSISZ O OBSERWACJĘ BO PRZYJDĘ I CIĘ ZJEM