wtorek, 14 maja 2013

100

Oto setny wywód, który publikuję. Setny! Zleciało... Napłodziłam. Nie pomyślałabym, tym bardziej, że oczywiście nie pamiętam, nad czym się rozwodziłam 2 miesiące temu, a zaglądając do postów z sierpnia zastanawiam się, kto to pisał.

W ramach małej podróży sentymentalnej zamieszczam stare nagłówki. Teraz w końcu postawiłam na minimalizm, pierwszy raz. Miałam już dość zdjęć i obrazków.




Z ostatnim, powyższym nagłówkiem nadeszła era "oczojebne tło" w trzech wydaniach. Małe próbki:

Nie będę kolejny raz się rozpisywać, że od 31 lipca (daty założenia moich wywodów) zmieniłam kompletnie nastawienie do blogowania, poznałam ciekawych ludzi i rozkręciłam się w pisaniu, bo o tym już wiecie. Powiem, że na pewno nie zamierzam stąd znikać.

Komentując dziś blogi mój latop złapał swoją typową fazę, zarzucił blue screenem i się zresetował. Po ponownym uruchomieniu wskazywał datę 22 czerwca (przez moment pomyślałam, że przegapiłam Rolanda Garrosa, nie wiadomo kiedy). Szybko zorientowałam się, że dalej jest 6 maja (jak zwykle piszę posty z wyprzedzeniem). 22.06 jest jednak datą urodzin mojej mamy, komputer chyba sugeruje mi, żebym zorganizowała jakiś świetny prezent i imprezę. Rozważę.

Bredzę dzś bez tematu przewodniego, jak widać świetnie mi to idzie. Nie muszę gadać o czymś, ja mogę po prostu gadać. Dobra, wystarczy. Nie chcę, żebyście się czuli jak ludzie, którzy mojej paplaniny słuchają (no właśnie, a to gorzej niż czytać) na co dzień, więc idę zjeść czekoladę z okazji setnego posta.

Ach, jednak nie. Postanowiłam pokazać się w ruchu i trójwymiarze i dać Wam niepowtarzalną okazję do usłyszenia mojego aksamitnego głosu. Już od jakiegoś czasu rozważałam zamieszczenie jakiejś mojej produkcji, ale nie chcę zaczynać przygody z vlogiem. Zagrałam jednak w poniższym, 13-sekundowym filmiku. Jest on jednym z blooperów powstałych podczas realizowania szkolengo projektu mojej siostry. Stąd wynika mój dziewczęcy strój, kapelutek i brak najeczek - pewnie nawet nie wierzycie, że to ja.

Sytuacja przedstawiona w filmie jest esencją binowatości. Z kadru trzeba było usunąć karton soku... To jest po prostu definicja mnie. Enjoy.


Transkrypcja

Binsiostra: widać ten sok!
Bina: mogę go przekopać... no to ok, przekopię go.
3-letnie baleriny z Primarka: *klap klap*
______________

Binsiostra: hahahahhHAHHAHAHAHAHAH
Bina: policja do mnie idzie.
______________

REPLAY. REPLAY. REPLAY. REPLAY. REPLAY. REPLAY. REPLAY. REPLAY. REPLAY. REPLAY. REPLAY.

64 komentarze:

  1. Filmik niszczy system :) Ale gratulujemy wywodu nr 100 :)
    A&M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że wywodów miałaś więcej, ale tylko 100 opisałaś Nam! Życzę chociaż stu kolejnych, a nawet dwustu! Piąteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I powiem Ci, że minimalizm w tym wypadku działa bardzo dobrze :) Bo wcześniej ciężko było przebrnąć moim oczom przez tą całą masę oczopląsowych obrazków hehe.

    To fakt, Ty najwyraźniej nie potrzebujesz tematu :)

    Ale troszkę mi się te baleriny nie komponują do "esencji Bibowatości" :P

    Gratuluję! Mi do 100 brakuje jeszcze dwudziestu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponieważ założę się, że w większości kom. udzie będą pisali o tym, że Ci gratulują postanowiłam być oryginalna i nie gratulować Tobie.

    Nie gratuluję Tobie 100 postów!

    Och jakaż ja żałosna. Tak na serio. Życzę Tobie, abyś dalej pisała tak świetnie jak jest i żebyś nigdy nie spoczęła na laurach :).

    Świetny ten filmik :). Kto z nas takich nie robił?

    Fajnie było pooglądać te stare nagłówki. Chyba najbardziej podobała mi się wersja ze spidermanem :P.

    Poza tym czytając Twojego posta nasunęło mi się pytanie. Kto z nas nie zna blue screena,a tak długo myślałam że jestem wyjątkiem :D.

    Ps. Mogę wiedzieć, bo na razie nie wpadłam,a jakoś nagle mnie to zaciekawiło. Co to za ludziki, które masz w nagłówku??

    Zapraszam do siebie.
    be-a-huminka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ha! Ja uwielbiam Twoje niebanalne podejście od burgerów, po wszelkie społeczne rozkminy :) bardzo Cię cenię i pisz dalej. Filmik obejrzę wieczorem, bo jstem na uczelni nie mam możliwości odsłuchania ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście te poprzednie nagłówki miały sporo różnych zdjęć etc. ;p
    No i gratuluję, ob napisanie 100 postów to nie lada wyczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. stówa ziom, pisz więcej i więcej:D
    gratulacje!

    filmik jest wyśmienity HAHAHAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że tutaj jesteś. dobrze, że zostajesz :) nie ma drugiego takiego dobrego bloga! najbardziej podoba mi się nagłówek bez obrazków, ale ten co jest teraz też jak najbardziej ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się, że nie znikniesz! ja kiedyś się zastanawiałam co takiego jest w blogowaniu, że ludzie potrafią latami pisać, po czym... sama się w to wkręciłam. W ciężkich momentach usuwałam blogi, ale w ciągu kilku następnych dni, wracałam. Nie wiem czemu, po prostu musiałam.
    Odnośnie kopania kartonika - jak tam panowie policjanci, przyszli? ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, człap, człap, człap.

    bina i jej bzdety - uwielbiam je czytać, ale wolałabym słuchać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Policja do mnie idzie :D Haha :D Apropos kopania i policji. W podstawówce szłam kiedyś do domu z kumpelą. Wygłupiałyśmy się i ona, chyba po to, żeby dać upust swojej głupawie, kopnęła w śmietnik. Na jej nieszczęście szli policjanci po cywilu i ją opierdzielili :D

    OdpowiedzUsuń
  12. pamiętam ten nagłówek ze spider manem xd hah. no setny blog, grateczki i oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na kolejną setke! :D
    Pozdrów siostrę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybko minęła ta 100 :) życzę kolejnej 100, muszę mieć w końcu co czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. setny post... sama miałam go już dość dawno, jeszcze w zeszłym roku podajże, ale gratuluję :) I życzę kolejnej setki, i jeszcze następnej :)
    binosiostra, zakochałam się w tym określeniu xd

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję sety i życzę kolejnej! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Primark? haha cud że wytrzymały 3 lata.
    Ja tam się zaopatruję w jednorazowe t-shirty za £3. tzn nigdzie nie pisze, że są jednorazowe ale po kilku praniach włącza im się faza autodestrukcji ;P

    Mój stary laptop potrafił robić mi takie numery że postanowiłem go zamienić na nowszy model. Jutro ma do mnie przyjść nowiutki, pachnący, cichy, bez okruchów między klawiszami i w ogóle super. Obawiam się tylko Windowsa8. trochę mnie przeraża. Mam nadzieje, że szybko go ogarne

    OdpowiedzUsuń
  18. i jak Cię tu mistrzuniu nie kochać:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Sto lat! ;) I rzeczywiście, minimalizm rządzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiam się czasem, co Ty bierzesz xD Daj mi numer do swojego dilera! :D mega pozytywnie, oby tak dalej :)
    ja wracam ze zdwojoną siłą!

    OdpowiedzUsuń
  21. Yay! Już stówencjusz Ci pyknął:O Gratulejszyn zdolniacho:D Ludzie Cię kochają. Niedługo mnie dogonisz z obserwacjami, o ile wcześniej ktoś nie raczy Jej usunąć.xD Filmik epicki. Zaiste kwintesencja porycia czachy Biny:D A Ja czytam Twojego bloga od czasu jak miałaś właśnie ten nagłówek: http://3.bp.blogspot.com/-XbJdqoVMhlw/UZC4ZhYdD_I/AAAAAAAAA3k/Nd5zj42WY8I/s1600/n3.png
    Tak mi się kojarzy, bo patrze na ten co masz nad tym, ale właśnie nie chcę strzelić kaki, bo możliwe, że i wtedy już byłam. Wiesz czemu rozważam tę opcję? Bo te Skitlles'y mi się kojarzą i Jaś fasolka z resztą też, ale jego to akurat miałaś też w tle, więc trudno wyczuć czy kojarzy mi się on z nagłówka czy też z tła. :D Ej weź w ogóle sprawdź jaki był mój pierwszy komentarz u Ciebie :D Jak chcesz, to mogę przewertować i poszukać Twój pierwszy u mknie. Chcesz?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam i tak mi pomogłaś, bo z Twoim zdaniem się bardzo liczę :)

      Usuń
  22. Gratulacje, ale to zleciało. Niektórzy kręcą jakieś godzinne wywody, a Ty zbierasz sympatię w kilka sekund. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  23. no,no to czerwiec już CIę nachodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo się cieszymy, że dalej będziesz z nami:) Też jestem zadowolona z blogowania, ponieważ zawsze znajdzie się ktoś z kim można zamienić kilka słów i którzy czasami są w podobnej sytuacji jak my:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tym filmikiem zdecydowanie jeszcze bardziej utwierdziłaś mnie w tym, że słusznie wybrałam Cię na 1 z 3 naj. ;)
    http://no-to-sie-wypowiem.blogspot.com/2013/05/od-bloggera-dla-bloggera.html

    Pokaźny masz wynik. Życzę miliona!

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobal mi sie naglowek nr 2, ale minimalizm też spoko ;D. Gratuluje setnego wywodu. Lubię je czytac, nawet gdy są długie i nawet jak nie dotycza niczego konkretnego (przyklad powyzej [ten z resetem kompa ;D])

    OdpowiedzUsuń
  27. wow - od tego czasu duużo zmięły Ci się nagłówki :) ja prowadzę z pół roku i nie pamiętam jakie miałam wcześniej ^^

    nie przejmuj się - ja komputer tak mam zepsuty, że włączam go pół godziny ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam wczytywac się w Twoje przygody ;d aaa ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielkie gratulacje z powodu 100 postów! Dobrze, że napisałaś, że nie zamierzasz kończyć, uspokoiłam się:) Życzę jeszcze 100...tysięcy takich wspaniałych, zakręconych wpisów jak do tej pory.
    Filmik kompletnie mnie rozbroił!

    OdpowiedzUsuń
  30. już 100? ja w sumie nie wiem ile ja mam postów. Musze sprawdzić. Ale niedługo móg blożek (?) będzie miał roczek ;D jeszcze w tym miechu ;pp

    OdpowiedzUsuń
  31. No więc Wszystkiego Najlepszego z okazji 100 posta!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje i życzę więcej stówek ;)
    Filmik mistrz :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale ładnie tu u Ciebie, będziemy częściej zaglądać;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję Ci! I życzę wytrwałości, cierpliwości i wszystkiego, co potrzeba by wytrzymać na blogspocie. :)
    MINIMALIZM przede wszystkim! Ładnie, ładnie. :D

    effekta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. nagłówek ze spajder menem to mój ulubiony!
    jak się skończyła przygoda z Panem Polycjantem? ;>

    ach, Borisowi czasem brak poczucia humoru, no! musisz nad tym popracować :D
    no mi pasuje, a gdzie lecimy? piwo, kfc, mcd?

    OdpowiedzUsuń
  36. Hahaha, nie no, musiałam się replay zrobić! xdd
    Taa, z tymi fakturami to ja nerwicy dostawałam wtedy..
    A do tego 80% niemieckich, m a s a k r a!
    I nie! It's not funny!
    Ale dzisiaj już siedziałam na innym, odstąpiłam je takiej babce xd ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. WOOHOO :D
    ALe jestes szczupla, zazdroszcze. I jakie paseczki, frencz frencz.
    Ja zaliczylam niestety tylko 3 ostatnie naglowki, chociaz nie do konca XD

    OdpowiedzUsuń
  38. Drugi nagłówek jest fantastyczny! To ja Cię niedawno poznałam, bo kojarzę tylko jeden z poprzednich nagłówków. Gratuluję seteczki :) Haha ;D Ciekawy filmik ;P Fajnie Cię usłyszeć ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Co tam Bina na filmie... BINA W REALU TO JEST TO! (chociaż ja wolę biedrę XD)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluje Bina i cieszę się, że nigdy nas nie zostawisz. Dodam też, że padłam w momencie opisywania jak to komputer sprytnie przypomina o urodzinach mamy ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. życzę kolejnych 100, a potem 1000 postów ;)
    lubię Twoje gadanie ;p
    filmik mnie rozwalił ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolejnej 100 Ci życzę:)! Albo i więcej bo uwielbiam tu zaglądać.
    Poza tym dziękuję za komplementy którymi mnie obsypałaś to bardzo miłe.

    Filmik jest cudny! Generalnie wyskoczyłaś z papci;)Heh!
    Zastanów się nad tym vlogiem!

    OdpowiedzUsuń
  43. hahaha widzę czoko gwiazdki <3 mniam

    OdpowiedzUsuń
  44. noo dobra, to można się ustawić tam gdzie poprzednio :D

    OdpowiedzUsuń
  45. No to żeby jeszcze tak parę zer doszło ;D. Hahaha, talent masz :D

    OdpowiedzUsuń
  46. 100 postów to dopiero początek- mam nadzieję! Pisz dalej :) wszystkie tła i nagłówki pamiętam, bo jak to można zapomnieć Magic Stars'y i Johnny'ego Bravo w legendarnym tle :D Pozdrowienia z Londynu!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja siebie też wolę bez, ale czasem można zaszaleć ;d

    ja jednak Binę kojarzę i wolę z obrazkami wszędobylskimi ;p
    filmik zabawny, wydajesz się być wysoka :) ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję na wstępie 100 wywodu!
    Nagłówki oglądam sobie z miłą chęcią, bo to zawsze miło znajdować ludzi o podobnych zainteresowaniach.

    P.S - Najacze na pewno by Ci nie spadły!

    OdpowiedzUsuń
  49. kurczę kurczę, w sobotę mam już dzień zaplanowany, więc u mnie też kiepsko. zostaje niedziela, jeśli masz czas, ew. każdy inny dzień następnego tygodnia (poza środą) jeśli jeszcze jesteś w Warszawie.

    no i powiedz: czy to nie jest idiotyczne, że przedmioty, z których powinnyśmy być mega, idą gorzej od tych, które w sumie miałyśmy prawo napisać dość słabo? moim zdaniem kompletna głupota, a wszystko zależy od tego, na jaką maturę się trafi. swoją drogą, moją z matmy zapewne napisałabyś na 90-parę procent :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Obyś napisała jeszcze 3 rzy tyle tych postów. :P Lubię czytać to co piszesz. A filmik dobry jest. :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Była stówka, to teraz już z górki :) Masz fajny, głęboki głos.
    I co, policja ukarała Cię za kopanie kartonu, czy znów zadziałał Twój urok osobisty? :D

    OdpowiedzUsuń
  52. ojej, gratuluje! to fajne uczucie pisać 100 notke *o*
    teraz czekamy na 1000 :))
    jak bd w Paryżu 7658734658736 % sie napijemy! :))

    OdpowiedzUsuń
  53. dziękuję c:
    tak, koniec z ryjem, mam po prostu twarz c:

    OdpowiedzUsuń
  54. gratuluję wytrwałości :)!

    OdpowiedzUsuń
  55. Żebyś wiedziała. ;) Jak patrzą to i tak tylko na pisemne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wcześniejszych nagłówków ni widziałama też były fajne:)
    Gratuluję setnego posta i życzę Ci ich wiecej:)
    Świetny filmik:)

    OdpowiedzUsuń
  57. 100 postów o.o lol, podziwiam. Choć w sumie nic dziwnego, skoro płodzisz kolejny co 3 dni :D Oby tak dalej! ;)
    A mnie się oczojebne tło podobało :) Myślę nad jakimś dla siebie, ale ciężko mi idzie.
    Dobry filmik :D Też mam takie wielkie baleriny :D Jeszcze ich nie gubiłam, ale spadają, jak mój autobus przejeżdża przez wertepy xd

    OdpowiedzUsuń

pisz co chcesz, ale ZASTANÓW SIĘ DWA RAZY ZANIM POPROSISZ O OBSERWACJĘ BO PRZYJDĘ I CIĘ ZJEM