sobota, 3 listopada 2012

LIKE | DISLIKE


Wpis spontaniczny. Z totalnego bałaganu w mojej głowie spróbuję wysupłać kompletnie randomowe rzeczy, które uwielbiam i te, których nie znoszę.

lubię:
Dobre głośniki z porządnym basem, Dre nie lubi, jak się go puszcza z jakiegoś kiepskiego sprzętu.

nie lubię:
Podróbek Nutelli. Skandal.

lubię:
Jak ktoś mnie ciągnie za włosy.

nie lubię:
Zdjęć do dowodu. Czemu one muszą być takie obrzydliwe?

lubię:
Rysować markerem po wieeelkim kawałku papieru na mojej ścianie: losowe scenki, portreciki, cytaty, bazgroły...

nie lubię:
Jak na melanżu ktoś puszcza jakiś dobry kawałek, by po 5 sekundach przełączyć na jakiś techno szajs.

lubię:
Wyobrażać sobie, że jestem bogaczem.

nie lubię:
Pisać smsów po francusku, bo często nie znam pisowni wyrazów (i tak nie wypowiada się połowy zapisanych liter)...

lubię:
Pić piwo samotnie w domu. Ale tylko czasem. Czy to zakrawa o alkoholizm?

nie lubię:
Tłumaczyć memów! Jak mnie to wkurza! A niech ktoś teraz spróbuje zapytać, co to jest mem!

lubię:
Sobie pośpiewać, pod warunkiem, że nikt nie słyszy. NIKT.

nie lubię:
Płakać i okazywać słabości.

lubię:
Milky Way Magic Stars, czemu nie ma ich ani w Polsce, ani we Francji?!

nie lubię:
Faktu, że pod moim oknem chodzą tylko jacyś czarnoskórzy dresiarze, podejrzane typy, stare baby i rodzice z dziećmi.

lubię:
Szelki.

nie lubię:
Nicki Minaj.

lubię:
Mieszać wszystkie gatunki muzyki na mojej playliście, choć czasem to naprawdę zgrzyta.

nie lubię:
Kolczyków w nosie i w pępku.

lubię:
Czuć, że muszę coś zrobić - kiedy mam motywację, wszystko lepiej mi idzie.

nie lubię:
Prasować, więc ciągle chodzę w pogniecionych ciuchach.

lubię:
Spać do 14 wtedy, gdy wszyscy muszą wcześnie wstać.

nie lubię:
JAK MI KTOŚ PRZERYWA!


Hmmm, nie pomogło uporządkować moich myśli.

71 komentarzy:

  1. Nicki Minaj - nie lubię nie wystarczy - nie cierpię jej!

    OdpowiedzUsuń
  2. taaak, racja :)
    szelki *_* już od jakiegoś czasu planuję ich zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to znaczy lista miała posiadać alternatywy dla samo okaleczania się, ale zrobić listę z np. 100 punktami które muszę zrobić, to genialny pomysł ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię okazywać słabości
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. lubisz jak ktoś ciągnie Cię za włosy? hmm;]?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysl na post. Chyba sobie pozycze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie w dowodzie jest blee, ale w paszporcie, to jest obrzydliwe!
    A czy ktoś lubi francuski? Ta, dopóki nie muszą się go uczyć xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, paszport jest jeszcze gorszy :D a we Francji w dowodzie jest taki jak u nas w paszporcie!

      Usuń
  8. Łał, ja aż do 14 raczej nie śpię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha! Spanie do późna wtedy, kiedy wszyscy muszą wstawać wcześnie rano i harować! Piona ;D
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  10. zachęcam do udziału w konkursie a może uda się wygrać:) chętnie zrobię taki szalik dla Ciebie, w celu uzgodnienia szczegółów skontaktuj się ze mną meilowo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chcę zobaczyć tą Twoją ścianę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny post! Ja sobie na jesień wyszczególnie rzeczy,które lubię. Te, które mnie wkurzają zostawię na lato ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak troszeczki ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. hahah. dobra notka :D a zdjęcia do dowodu już chyba mają w standardzie tragiczny efekt :D. np o moim zdjęciu wszyscy mówią że wyszłam jak skrillex :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma się czego bać krzywdy CI nie zrobią ;D
    fajna lista; DS

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio chodzę i ciągle marudzę o gwiazdkach milkiłej - niestety w Norwegii też nie ma. Nie wiedza co dobre, cholera no!

    OdpowiedzUsuń
  17. tez nienawidze zdjec dowodowych, uh masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę, że w paru punktach się zgadzamy ;) również lubię jak mnie ktoś ciągnie za włosy i kocham gwiazdki z milky way'a ;d można je zamówić na allegro

    OdpowiedzUsuń
  19. co to jest mem? xD

    Ejże. Jak można nie lubić Nicki?

    Nicki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. kto to jest mem?xD Też lubię Milky Way Magic Stars i ubolewam nad tym, że ich nie ma u nas w Polsce:( Nie lubię Nicki Minaj;/ eee nie zakrawa o alkoholizm, tez tak czasem lubię sobie w samotności po degustować piwko:) Jakie preferujesz najbardziej?:>
    hahaha dzięki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj to heinekena chyba, bo mnie Francja zalewa jakimiś belgijskim ścierwem :c ale napiłabym się Perły. albo Kasztelana.

      Usuń
  21. jasne, że zrobię ;3
    a jeśli chodzi o samotne picie piwa w domu... cóż. jakiś czas temu piłam wódkę przed komputerem i z braku laku zapijałam wodą. to dobry moment, aby zastanowić się, komu bliżej do alkoholizmu xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Przez Twojego posta aż zrobię sobie listę rzeczy, które muszę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post, można się dużo dowiedzieć, no i też pomysłowość ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja lubię prasować, chociaż mi się nie chce XD
    I też lubię spać tak długo :D

    OdpowiedzUsuń
  25. na razie jest okej u mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  26. ej a tak własciwie to co to są te memy? ;p bo serio nie wiem, ale jak cie to na prawde drażni to nie odpowiadaj :)
    lubię spac do 14 :D

    OdpowiedzUsuń
  27. tez nie lubię kolczyków w nosie i w pępku... wręcz nienawidzę

    OdpowiedzUsuń
  28. Sprzątać, gotować, zmywać to mam nadzieję lubisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaintrygowałeś mnie właśnie.

      Usuń
    2. Dużo kobiet mi mówi, że je zaintrygowałem, a potem wszystko psują.

      Usuń
  29. podróbki są do dupy -.-' hahaha :))
    jasne, że się trzymam, zawsze daję radę :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobry pomysł na post :D
    A u mnie nowy post po dłuższej przerwie. Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam czytać twoje przemyślenia. ;D Zawsze mnie zatyka po nich. xd A podróbki Nutelli nie są takie złe. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D a ja ich własnie nie mogę ścierpieć!

      Usuń
  32. też nienawidzę zdjęć do dowodu;<

    OdpowiedzUsuń
  33. Też sobie lubię wyobrażać, że jestem bogaczem. :D

    OdpowiedzUsuń
  34. też nie lubię podróbek Nutelli, Nutella jest jedna jedyna! :D śpiewać też lubię, ale gdy nikt nie słyszy bo wtedy by ogłuchł xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, jednak troszczę się o współlokatorów.

      Usuń
  35. Jak tak czytałam to większość mam tak samo jak ty!:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Moje "lubienia i nielubienia" pokrywają się z Twoimi prawie w całości (pomijam rzeczy o tematyce francuskiej ;D)

    OdpowiedzUsuń
  37. naprawdę ciekawy pomysł na post, ale mi się on podoba! :) a w większości mamy podobne poglądy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ej ej dlaczego znowu moro :) ? Ostatnio nie było go!

    http://yowloski.blogspot.com/search/label/Moro

    Nie ładnie mnie tak tutaj oceniać :) ale dzięki za komentarz! I za szacunek za buty, to jedne z moich ulubionych wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wiem, że są po to by oceniać :) Spokojnie, po prostu tak za żartowałem ;)

      Usuń
  39. zaraz postaram się coś napisać i wrzucić;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Twoje lajki i dislajki w większości pokrywają się z moimi! Nie zgadza się jedynie awersja do prasowania - mnie to relaksuje! :D Niestety domownicy skwapliwie to wykorzystują... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wiesz Bobik, Bina jest fajna.
    ale ma Snejpa w nagłówka
    no to co.
    no właśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubimy, nie lubimy, całkiem, całkiem podobnie!

    Nie lubisz pisać smsów po francusku, wow, nie wiem czy byłbym w stanie pojąć kawałek tego języka!


    POZDRAWIAM,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  43. E, liki z fb są przereklamowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. z tymi podróbkami nutelli, to skandal i hańba!

    OdpowiedzUsuń

pisz co chcesz, ale ZASTANÓW SIĘ DWA RAZY ZANIM POPROSISZ O OBSERWACJĘ BO PRZYJDĘ I CIĘ ZJEM